Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به مدیرانی که امکانات دولتی را در اختیار کاندیداها قرار می دهند هشدار داد و گفت: کاندیداهایی وجود دارند که در پی استفاده از ظرفیت مدیران ادارات دولتی استان برای کسب رأی مردم هستند که از جرائم مهم انتخاباتی است. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

موسی خلیل اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به اتمام مهلت نام نویسی در انتخابات مجلس یازدهم، اظهار داشت: مردم برای ایفای نقش در نحوه اداره کشور در انتخابات مشارکت پرشوری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دادگستری هم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور، ستاد پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است، افزود: دادگستری و ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مسائل انتخابات را رصد می‌کند که رویکرد نخست ما پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه به کاندیداها توصیه می‌کنم که معیار را قانون قرار دهند ابراز داشت: کاندیداها باید هم در تبلیغات و هم در زمان رأی گیری بر اساس قانون رفتار کنند.

شفافیت و انصاف در انتخابات کردستان رعایت شود/ برخورد جدی دستگاه قضا با تخلفات انتخاباتیانتخابات 98 - البرز| ستاد ویژه مبارزه با تخلفات انتخاباتی در البرز آغاز به کار کرددادستان کرج: 2 شعبه بازپرسی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کنند

خلیل اللهی با اشاره به اینکه گاهی اخباری به دست ما می‌رسد که کاندیداهایی وجود دارند که در پی استفاده از ظرفیت مدیران ادارات دولتی استان برای کسب رأی مردم هستند که از جرائم مهم انتخاباتی است و ستاد پیشگری از تخلفات انتخاباتی در حال رصد است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی به مدیرانی که امکانات دولتی را در اختیار کاندیداها قرار می دهند هشدار داد و تصریح کرد: اگر به درخواست‌ها توجه نشود، برای حفظ حقوق عامه حتماً با متخلفان انتخاباتی و کارمندان و مدیران ادارات دولتی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پاسخ به تسنیم مبنی بر اینکه آیا در دوره‌های گذشته با مدیران و کاندیداهای متخلف در این حوزه برخوردی صورت گرفته است؟ گفت: در دوره‌های گذشته مدیران، کاندیداها و تبلیغات چی هایی وجود داشته که از موقعیت ادارات دولتی سوء استفاده کرده بودند، که با متخلفان برخورد لازم صورت گرفت.

انتهای پیام/111/ ع

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، عصر پنجشنبه در جلسه کمیته تبلیغات انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته در نظام جمهوری اسلامی در کشور ایران، فراهم بودن شرایط ظهور و بروز همه سلایق در جریان انتخاب مردم در امور کشور است.

وی افزود: اینکه همه سلیقه‌ها، مذاهب و اقوام بتوانند در رقابت انتخاباتی حاضر شوند نشان دهنده نگاه عادلانه در قانون و در این نظام مقدس است.

استاندار گلستان گفت: احترام به قانون به عنوان یک اصل در رقابت انتخاباتی محسوب می‌شود و انتظار می‌رود هر فردی که قصد دارد در این عرصه حاضر شود و وارد مجموعه قانون‌گذاری کشور شود، ابتدا خود پایبند به قانون باشد.

وی یادآور شد: در برخورد با تخلفات با هیچ فردی تعارف نداریم و بدون اغماض بر اساس قانون برخورد خواهیم کرد.

گفتنی است، بر اساس اعلام رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان ۷۰۰ ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

سیدعلی مهاجر رئیس ستاد انتخابات استان گلستان نیز اعلام کرد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در ۲۳۰ شعبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088737

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات