Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@15:14:12 GMT

آخرین خبرها در مورد استعفای سرمربی استقلال!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۰۱۶۵

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، همزمان با اینکه مدیران باشگاه استقلال مطالبات «آندره‌آ استراماچونی» را برای پرداخت آماده کرده‌اند، وی از دسترس خارج شده و پاسخگوی مدیران این تیم نیست.

 بعد از سکوت مدیران باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد استراماچونی، اکنون خبر می‌رسد وزارت ورزش ضمن فراخواندن مدیران این باشگاه از آنها توضیح در این خصوص خواسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر ورزش مدیران استقلال را احضار کرد

بعد از سکوت مدیران باشگاه استقلال در خصوص فسخ قرارداد استراماچونی، اکنون خبر می‌رسد وزارت ورزش ضمن فراخواندن مدیران این باشگاه از آنها توضیح در این خصوص خواسته است.

مسعود سلطانی فر از مدیران استقلال خواسته تا هر چه سریعتر پیگیر ماجرای مربوط به بازگشت استراماچونی باشند و به این موضوع پایان دهند. با این حال آندره آ استراماچونی همچنان از دسترس خارج است و تلاش مدیران و وزارت برای تماس با وی و مذاکره برای حل این مشکل ادامه دارد.

 

واکنش میلیچ مدافع استقلال پیرامون استعفای استراماچونی

میلیچ مدافع استقلال در پاسخ به این سوال در مورد بازگشت استراماچونی گفته: بعید می‌دانم، شاید در آینده این اتفاق بیفتد اما زمانی که هیات مدیره و مدیرعامل جدید به تیم بیایند!

میلیچ همچنین در مورد وضعیت خودش گفته: بعد از بازی فردا با دیاباته صحبت می‌کنم و بعد از آن‌ خواهیم دید چه می‌شود. ما بازیکن استقلال هستیم و اینگونه هیچ جامی نخواهیم برد.

 

دانشیار، مترجم و دستیار سرمربی استقلال نیز گفته است: استراماچونی هنوز در ایران است ؛ قرارداد اول فصل با استراماچونی باید بهتر بسته می‌شد ؛ درصورت جدایی استراماچونی، دیگر نیازی نیست من هم در استقلال بمانم.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رأی کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

کد خبر 6097886

دیگر خبرها

  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال، نفت و ملوان ۳۵۰ میلیون تومان جریمه شدند
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • جیمی کرگر در خصوص سرمربی جدید لیورپول: انتخاب مورد علاقه من ژابی آلونسو بود / زیرنویس فارسی
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ