Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در کنار مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را پیش می‌برند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین احمد ساک در نشست معرفی کتب ده‌گانه مکتب انقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد،اظهار داشت: اگر جامعه‌ای فهم و درک آن به طراز فهم امام(ع) نرسد سبب می‌شود امیرالمؤمنین(ع) خانه‌نشین شود و اگر مقداری فهمشان نزدیک شود انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:نخستین و مهم‌ترین موضوعی که پیش روداریم تحول معنوی است، وقتی می‌گوییم مکتب انقلاب اسلامی یعنی مکتبی که بر اساس دین و قرآن کریم است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:مقام معظم رهبری برای همه دولت‌ها افق و برنامه کلان و سند چشم‌انداز را مشخص کردند و برنامه‌های 5 ساله و چارچوب‌ها توسط رهبری انجام‌شده و تذکرات خاص را به همه دولت‌ها دادند.

آیت‌الله علوی گرگانی: تلاش کنیم انقلاب اسلامی صدمه نخوردرئیس سازمان تبلیغات اسلامی: مسئولیت طلبه به پهنای انقلاب اسلامی استمروری بر توصیه‌های معنوی رهبر انقلاب به دانشجویان

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: انسان اگر هوای نفس خود را مراقبت نکند آیات الهی و روایت و احادیث را متوجه نمی‌شود، انسانی که گرفتار هوای نفس شد کلام نائب امام زمان(عج) را درک نمی‌کند.

سالک ادامه داد:برخی افراد قصد توجیه منویات مقام معظم رهبری رادارند ولی مردم نجیب ایران اسلامی هیچ‌گاه سخنان مقام معظم رهبری را توجیه نمی‌کنند ونمی گویند که کار خودمان را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران در کنار مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی را پیش می‌برد، گفت: کسی باید درباره انقلاب صحبت کند که شهید داده و برای انقلاب هزینه کرده ‌و امام راحل و انقلاب اسلامی را به‌خوبی فهمیده است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هرچقدر تلاش کنیم و زحمت بکشیم به‌پای شهدا و رزمندگان نمی‌رسیم، باید خاک چادر مادران شهدا را سرمه چشمان خود کنیم و خدای‌ نکرده احساس نکنیم که ما در کارهای خود بهتر از دیگران هستیم بلکه باید  کلام رهبری را به‌خوبی متوجه شده و پیاده می‌کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر شهدا بیان کرد: نباید از غافله شهدا جا بمانیم ،برای انقلاب اسلامی خون ریخته شده ‌و مردم اجازه نمی‌دهند انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

سالک گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی برخی افراد شکنجه شدند و مبارزه کردند و در 8 سال جنگ تحمیلی رزمندگان با دشمن جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل و یا جانباز شدند و به وظیفه خود عمل کردند، پس از جنگ برخی افراد نیز با خون‌دل ارزش‌های انقلاب را به دست گرفتند و حرف شنیدند، ولی ما چکار کردیم و تازه اول راه قرار داریم و باید به خودمان برگردیم.

وی ادامه داد: باید به لطف خدا خودمان را بسازیم و به حول الهی خود را برای ورود در جبهه‌ای که عرض و طولش قلب و جان انسان‌هاست علیه باطل و استکبار جهانی آماده شویم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فتنه 88 پوست‌اندازی و تولدی به‌سوی اهداف شد، این فتنه پس از 8 ماه به پایان رسید ولی فتنه 98 به مدت چند ساعت توسط مردم جمع شد که این موضوع به خاطر فهم ملت ایران است.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری