Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در نشست با اعضای شورای پایگاه بسیج شهید انصاری استانداری، تلاش برای تعمیق باورهای دینی ، ملی و ارزش‌های جامعه را از رسالت های مهم بسیج خواند و گفت: باید این مهم با الگوسازی و اجرای اقدامات موثر فرهنگی، عملی شود.

استاندار گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و بسیج افزود: بسیج نه تنها در زمان دفاع مقدس انسجام و هم افزایی را محقق کرد، بلکه بعد از این دوران پرافتخار نیز در بحث سازندگی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران تاثیر بسزایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسیج را پشتیبان جمهوری اسلامی ایران خواند که همواره در کنار اقشار جامعه نقش آفرینی می کند و بر لزوم پرهیز مجموعه بسیجیان شاغل در اداره ها از هرگونه رفتار جناحی، حزبی و آمیختن نگرش سیاسی با وظایف اداری تاکید و اضافه کرد: بسیجیان باید ضمن برخورداری از دانش سیاسی، مستقل و منصف باشند و با اخلاص و انصاف، به عنوان الگوی ممتازی از اخلاق در جامعه معرفی شوند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اعضای شورای امام خمینی بسیج دولت بسیج شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • خبر جدید درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳ / تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور