Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی اعلام کرد: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در استان اردبیل (محور اردبیل -مغان)، استان آذربایجان شرقی (محورتبریز-میانه)، استان گلستان (محور توسکستان) و ارتفاعات محور چالوس در استان مازندران بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان شمالی (اکثرمحورها)، استان اردبیل (محورهای گرمی- بیله سوار و پارس آباد-مشکین شهر)، استان خراسان رضوی (محورهای مشهد -سرخس و سبزوار - نیشابور ومشهد- سمنان) و استان گلستان (محورجنگل گلستان) بارش باران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در اکثر محورهای استان خوزستان مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در محور کوهرنگ-مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری تردد خودروها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضع ترافیکی راه‌ها نیز گفت: در آزادراه قزوین- کرج(محدوده پایانه شهید کلانتری تاپل فردیس) و آزادراه کرج-تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) ترافیک نیمه‌سنگین است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کشور بارش برف و باران پلیس راهور ترافیک کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، جدیدترین نقشه‌های پیش بینی هفتگی بارش کشور بر مبنای نقشه‌های احتمالاتی توسط پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از ۱۰ اردیبهشت ماه تا ۲۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تولید و ارائه شد. بر این اساس بارش هفته اول (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت) در نوار ساحلی خزر و شمال شرق کشور در محدوده نرمال با گرایش به کمتر از آن و در سایر مناطق کشور بیشتر از نرمال است. همچنین بارش انباشته در بخش عمده‌ای از استان‌ها در حاشیه زاگرس از آذربایجان غربی تا بوشهر و جنوب فارس با احتمال ۷۵ درصد بیش از ۱۰۰ میلیمتر است.

بارش هفته دوم در استان‌های نوار شمالی و امتداد غرب کشور نرمال با گرایش به بیش از آن و در سایر مناطق متمایل به کمتر از نرمال است. در هفته‌های سوم و چهارم بارش کشور در محدوده نرمال تا بیش از آن است. بارش انباشته برای استان‌ها در شمال غرب، امتداد زاگرس و غرب البرز با احتمال حدود ۵۰ درصد فراتر از ۵۰ میلیمتر برآورد می‌شود. در هفته‌های پنجم و ششم بارش کشور در محدوده نرمال تا کمتر از آن خواهد بود.

بر اساس جدیدترین نقشه‌های پیش بینی هفتگی دمای هوای کشورمیانگین دمای هوای هفته اول (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت) در شمال غرب، نیمه غربی البرز و نوار شمالی کشور ۱ تا ۵ درجه بیش از نرمال است همچنین، بیشترین افزایش (۳ تا ۵ درجه) در شمال غرب رخ می‌دهد و برای سایر مناطق ۱ تا ۳ درجه کمتر از نرمال است.

دمای هفته دوم در نوار شرقی، نوار ساحلی خزر ۱ تا ۲ درجه کمتر از نرمال، در امتداد غرب کشور و مناطق واقع در شمال دریای عمان و خلیج فارس بین ۱ تا ۵ درجه کمتر از نرمال است و بیشترین کاهش (۳ تا ۵ درجه) در جنوب غرب کشور رخ می‌دهد. دمای هوا برای سایر مناطق در محدوده نرمال پیش‌بینی می‌شود.

در هفته سوم دمای هوا در شمال غرب، شرق زاگرس میانی و نیمه جنوبی کشور (به‌جز جنوب غرب) ۱ تا ۳ درجه بیش از نرمال و در سایر مناطق کشور نرمال خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، دمای هوای کشور در هفته چهارم تا یک درجه بیش از نرمال و برای هفته‌های پنجم و ششم ۱ تا ۲ درجه بیش از نرمال برآورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی