Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست با بخشدار و دهیاران بخش قلعه نو گفت: در سیستم مدیریت فرمانداری ری راه برای سودجویان بسته است و اصل کارهای ما برای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست با بخشدار ، دهیاران و شوراهای روستایی بخش قلعه نو در خصوص بررسی مشکلات بخش قلعه نو گفت: بخش قلعه نو از جمله بخش های حساس و مهم شهرستان ری است که دارای بافت و رویکرد دامداری و کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ری در ادامه طرح توسعه قدیمی قلعه نو را نشأت گرفته از طرح ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: کسانی که طرح توسعه قلعه نو را نوشتند ، نگاهشان این بوده است که این منطقه را توسعه دهند تا بتوانند در سایه این توسعه خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند. روستاهای این بخش توانسته اند کارکرد اقتصادی خود را به نحو شایسته ایفا کنند و در محور ری _ ورامین با رشد در خدمات دهی در بخش تجاری و تنوع در این خدمت رسانی در حال تبدیل شدن به قطب فروش تولیدات این اصناف هستند.

معاون استاندار تهران در ادامه با تاکید بر اهمیت حفظ کارکرد روستاها توسعه روستاها و تبدیل شدن آنها به شهرها را یک رشد مثبت دانست و افزود: تا به حال کارکرد قلعه‌نو در حوزه روستایی بوده است اما با شهر شدن قطعا شاهد پویایی اقتصاد خواهیم بود.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از نظر سیستم مدیریت در فرمانداری ری راه برای سودجویان بسته است و اصل کارهای ما بر خدمت به مردم است در خصوص شهر شدن قلعه نو هم  باید این کار با برنامه‌ریزی درست و انتخاب مدیر شهری مناسب پایه گذاری خوبی را برای شهردار شدن انجام داد. مدیران ما باید مدیرانی با برنامه‌ریزی جامع باشند.

توکلی کِجانی افزود: تغییر تصمیم سازی و تصمیم گیری بعد از جابجایی مدیران یک ضعف است. به نظر می‌رسد شایسته تر باشد هر روستا برای خود یک طرح اجرایی تهیه کنند که پس از پایان دوره مدیریت این دوره، مدیران آتی بتواند ادامه دهنده مسیر مدیران قبلی باشند. برای مثال در حال حاضر شهرستان ری دارای سند توسعه است و هر مدیری که به ری می آید می داند چه برنامه های اجرا شده است و چه برنامه هایی باید اجرا شود.

فرماندار ری بیان داشت: اگر روستاها و شهرهای کوچک بتواند خدماتی مانند مدارس با امکانات و خدمات خود را در محل ایجاد کنند قطعاً جمعیت بومی ترجیح می‌دهند از این خدمات، در محل سکونت خود استفاده کند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد خدمت رسانی خدمت رسانی به مردم کشاورزی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود

به گزارش جام جم- به منظور بررسی مسائل و مشکلات و دغدغه‌مندی مردم شریف عالیشهر فرماندار بوشهر به همراه معاونین، بخشدار مرکزی و چند تن از مدیران شهرستانی بازدیدی از برخی نقاط شهرعالیشهر داشت.   فرماندار بوشهر؛در همین زمینه با توجه به مشکلات بخش اورژانس نشستی نیز در پایگاه اورژانس شهر عالیشهر داشت در این نشست که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر حضور پیدا کردند موضوعات مهمی از قبیل؛ فاضلاب،روشنایی میادین و معابر،سگ‌های بلاصاحب، حمل و نقل بین شهری، اورژانس، مشکلات مرکز درمانی و سایر مسائل دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در پایان مقرر شد جلسه مفصلی با مدیران کل و مسئولین مربوطه در عالیشهر تشکیل و موضوعات به صورت تخصصی پیگیری و حل و فصل گردد.

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • ضرورت حفظ یکپارچگی شهر ری در تقسیمات کشوری
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک