Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران گفت: ساماندهی رودخانه‌های استان با جدیت پیگیری می‌شود و در این راستا تاکنون ۱۶۴ هکتار از اراضی حریم رودخانه‌ها آزاد شده است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام محمد صادق اکبری اظهار کرد: در اجرای مصوبات جلسات ویژه مورخ ۲۵ فروردین ماه و ۱۸ اردیبهشت ۹۸ کار گروه ساماندهی رودخانه‌های شورای حفظ حقوق بیت المال مازندران، آزاد سازی اراضی حریم رودخانه، احداث دیواره، دایک و برداشت مصالح مازاد از رودخانه با راهبرد پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از سیل صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: براساس گزارش عملکرد کار گروه ساماندهی رودخانه‌ها در  مازندران تاکنون ۸۴ کیلومتر از مسیر رودخانه‌ها ساماندهی شد که در این خصوص ۱۶۴ هکتار مساحت اراضی در حریم رودخانه آزادسازی و بیش از ۵۹۲ هزار متر مکعب مصالح مازاد نیز برداشت شده است.
رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد:‌ بودجه مورد نیاز برای ساماندهی ۸۴ کیلومتر انجام شده بیش از ۱۹ میلیارد تومان بوده که بدون تخصیص بودجه دولتی و صرفا با فروش مصالح مازاد رودخانه‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آزادسازی اراضی رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت

سید عماد شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیش از شش هزار هکتار دانه روغنی در لرستان کشت شده است.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۵۰۰ تن کلزا در استان کشت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، بیان داشت: کشت دانه‌های روغنی باعث کاهش آفات و بیماری‌ها، کاهش مصرف سم، افزایش بهره‌وری در واحد سطح و... می‌شود.

شاهرخی، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از هشت هزار تن انواع دانه‌های روغنی در لرستان برداشت شود.

وی تأکید کرد: این میزان، هزار تن بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

کد خبر 6093656

دیگر خبرها

  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • ۴۷ هزار هکتار شالیزار‌ در مازندران مکانیزه کشت شد
  • در انتظار روزهای خوب برای«زهره» اصلی ترین آبریز کشور
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران