Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@23:06:42 GMT

تسویه حساب خشونت بار به سبک زلاتان! +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۵۰۸۵

تسویه حساب خشونت بار به سبک زلاتان! +عکس

زلاتان ابراهیموویچ درباره خطای خشنی که در سال ۲۰۱۰ روی ماتراتزی انجام داده بود، گفت: من ۴ سال منتظر این لحظه بودم و اکنون حسابمان صاف شد. به گزارش جنوب نیوز، در جریان دیدار دو تیم آث میلان و اینتر در نوامبر ۲۰۱۰ زلاتان ابراهیموویچ در جریان مسابقه به دلیل ضربه بسیار خشن و عجیب و غریب به مارکو ماتراتزی او را راهی بیمارستان کرد و تنها با دریافت یک کارت زرد جریمه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان آن بازی را به لطف پنالتی زلاتان با نتیجه ۱-۰ به سود خود پایان داد. پنالتی‌ای که به دلیل خطای ماتراتزی روی او در محوطه جریمه به میلان داده شده بود.

این فوق ستاره سوئدی درباره این که چرا مرتکب این خطای وحشتناک شده اظهاراتی داشته که بد نیست از زبان خودش متوجه بشویم که قضیه از چه قرار بوده است.


زلاتان ایبراهیموویچ می گوید: وقتی در یووه بودم، ماتراتزی در دربی بشدت روی من خطا کرد و من درد شدیدی داشتم و دیگر قادر به ادامه بازی و انتقام گرفتن از او را نداشتم. سپس از اینتر به بارسا رفتم و بعد هم به میلان. در دربی یک حرکت تکواندو روی او زدم و راهی بیمارستانش کردم. استانکوویچ از من پرسید چرا این کار را کردی؟ گفتم که من ۴ سال منتظر این لحظه بودم و اکنون حسابمان صاف شد!


منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها به‌زودی صاحب مالک جدید می‌شوند و دیگر در زمره دارایی‌های وزارت ورزش قرار نخواهند گرفت. یک هلدینگ پتروشیمی برای خریدن سهام استقلال پای کار آمده و قاعدتا قضیه باید تا دهم خرداد تمام مراحل اداری خودش را طی کند. البته جدا از بحث اداری، وضعیت مالی استقلال نیز باید به طور کامل سر و سامان گرفته و بدهی‌های کنونی باشگاه تسویه شود.

یکی از موارد بسیار مهمی که مالک جدید استقلال باید آن را انجام بدهد، به‌روزرسانی قسط‌های معوقه بدهی‌های بانکی استقلال به‌ویژه در مورد پروژه استراماچونی است. استقلالی‌ها فروردین سال گذشته برای این‌که بتوانند مطالبات سرمربی اسبق خودشان را پرداخت کرده و به دسته پایین‌تر سقوط نکنند، از بانکی وام گرفتند و چیزی حدود ۱۰۰میلیارد تومان به حساب مرد ایتالیایی واریز کردند. در همان زمان قرار شد سند ورزشگاه مرغوبکار به عنوان ضمانت این وام در رهن برود و استقلال به صورت اقساطی آن را بپردازد، ولی مشکلات مالی باعث شد پرداخت اقساط به موقع انجام نشود و کار به جایی رسید که علی خطیر چند ماه قبل در یک مصاحبه تلویزیونی با صراحت مدعی شد نگران از دست دادن مرغوبکار است.

حالا، اما قرار شده مالک جدید استقلال اقساط عقب‌افتاده را نیز بپردازد و این قسط‌بندی را به‌روز کند تا ورزشگاه استقلال در منطقه نازی‌آباد تهران از دست آبی‌ها خارج نشود.

جالب این‌جاست که طلبکار بانکی استقلال بابت این موضوع یکی از بانک‌هایی است که حالا در زمره سهامداران اصلی پرسپولیس محسوب می‌شود!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم