Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید زینالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در همین راستا کارشناسان دامپزشکی پس از بررسی موضوع و شناسایی متصدی واحد متخلف، نسبت به پاکسازی محیط و استفاده از کود حاصله در مزارع کشاورزی اقدام کردند.

وی تشریح کرد: کود تولیدی حاصله از دامداریها در صورت رعایت شرایط زیست محیطی می تواند به عنوان یک منبع غذایی در کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد و لیکن بعضا مشاهده می شود که افرادی با رها سازی غیر اصولی کود واحدهای پرورش دام و طیور موجب اشاعه آلودگی در بین سایر دامداریها و مرغداریها شده، محیط زیست انسانی  را نیز متاثر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینالی در پایان به عموم دامداران و مرغداران تاکید کرد: از رها سازی غیر اصولی کود و تلفات دام و طیور ودارو و واکسن غیر قابل مصرف اکیدا خودداری کنند چراکه ضایعات بیولوژیک می توانند موجب خسارات عمده بهداشتی و اقتصادی به سایر واحدهای پرورش دام و طیور و جوامع انسانی شوند.

کد خبر 4792915

منبع: مهر

کلیدواژه: دامپزشکی قزوین کود شیمیایی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر

مدتی است که بارش باران مهمان کشورمان شده است. بطوریکه این بارش‌ها موجب جاری شدن سیل و آبگرفتگی در جاده ها و معابر شده است. در روز‌های اخیر آسمان شهرستان کیانشهر استان کرمان نیز بارانی شد و شدت بارش ها به اندازه‌ای بود که موجب سیل و آبگرفتگی در جاده ها شد. به همین منظور نیرو‌های امدادی جاده های سیل زده این شهرستان را بازگشایی کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

امدادرسانی جوانان هلال احمر شهرستان دهگلان به مسافران نوروزی + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • ۴ هزار و ۸۰۰ مجوز دامداری و پرورش طیور رد شد
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران