Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان از برگزاری نشست تخصصی "بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه" با حضور نخبگان، فعالان صنعتی و مسئولان، همزمان با هفته پژوهش خبرداد.

ابوالقاسم خزاعیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این نشست تخصصی با هدف تقویت ارتباط و تعامل بین صنعت و دانشگاه روز چهارشنبه ۲۰ آذر ماه در سالن رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت ارتباط نخبگان و دانشگاهیان با بخش‌های مختلف صنعت، گفت: تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه موجب کاربردی شدن تحقیقات در دانشگاه‌ها و ارتقاء توان بنگاه‌های صنعتی و ظرفیت‌سازی در حوزه اشتغال می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان گلستان افزود: در همین راستا، کمیته توسعه و سرمایه‌گذاری بنیاد نخبگان گلستان، ذیل شورای راهبردی جمعیت استان گلستان، نشست تخصصی را تحت عنوان بررسی راهکارهای ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه برنامه‌ریزی‌ کرده است.

خزاعیان گفت: بررسی روش‌ها و الگوهای همکاری و هم‌افزایی دانشگاه و صنعت، بررسی زیرساخت‌های لازم جهت ایجاد ارتباط مؤثر و فعال بین دانشگاه و صنعت، نقش نخبگان در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه و برنامه‌های در دست اجرا توسط دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها، از مهم‌ترین محورهای این نشست است.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های تخصصی اجتماعات نخبگانی با موضوع مسائل و دغدغه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، آموزشی وغیره باهدف جلب مشارکت استعدادهای برتر و نخبگان و بهره‌مندی از ایده‌ها و نظرات آنان در تصمیم‌سازی‌های خرد و کلان کشور و کمک به تبادل اطلاعات، تجارب و دستاوردها میان آنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه صنعت بنیاد نخبگان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز بزرگداشت سعدی و نثر فارسی، اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» با عنوان «گر تو سعدی شوی» توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

این نشست اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی توسط نوجوانان داشته و با شعار «گر چه سعدی شوی، گلستان را چگونه می‌نویسی؟» پذیرای عموم نوجوانان علاقه‌مند به شعر و نثر پارسی خواهد بود. ایجاد فضای انگیزشی جهت رشد قوه تخیل، خلق تصویر ذهنی و برون داد روایت مکتوب آن اصلی‌ترین هدف برگزاری این جلسه است و تلاش دارد به تربیت کنشگران نوجوان در حوزه نویسندگی و رویاپردازی بپردازد.

در این ویژه برنامه که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، ناهید شکوریان، فعال ادبی، قصه گو و راوی به معرفی مفاخر شعر و ادب پارسی پرداخته و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی به بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق می‌پردازد. همچنین از نوجوانان شرکت‌کننده درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

کد خبر 6087317 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک