Web Analytics Made Easy - Statcounter

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، ورزش روسیه را برای چهار سال از تمامی رویدادهای ورزشی جهانی از جمله المپیک ۲۰۲۰ و جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال محروم کرد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت «تاس» روسیه، آژانس مبارزه جهانی با دوپینگ (WADA) اعلام کرد که تمامی ورزشکاران، مقامات دولتی و مدیران کمیته ملی المپیک روسیه برای چهار سال از شرکت در تمامی رویدادهای ورزشی بین‌المللی محروم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سرویس رسانه‌های آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، کمیته اجرایی WADA به توصیه کمیته بازبینی این سازمان برای گرفتن حق شرکت در تمام رویدادهای ورزشی دنیا از نمایندگان روسیه عمل کرده است و به این ترتیب تمامی دست‌اندرکاران ورزش این کشور برای بازه زمانی چهار ساله از رویدادهایی مانند المپیک و تمامی رقابت‌های جهانی از جمله جام جهانی فوتبال محروم خواهند بود.

این بدان معناست که این محرومیت تنها شامل ورزشکاران روس نمی‌شود، بلکه تمام مقامات کمیته ملی المپیک و پارالمپیک روسیه نیز در این بازه زمانی 4 ساله از شرکت در رویدادهای مختلف محروم خواهند بود. به این ترتیب ورزشکاران روسیه رویدادهای مهمی مانند المپیک 2020 و جام جهانی 2022 را از دست خواهند داد.

رسوایی و محرومیت از المپیک 2020 در کمین ورزش روسیه

محرومیت اتخاذ شده برای ورزش روسیه درپی افشای دوپینگ سازمان یافته ورزشکاران این کشور در برخی رویدادهای ورزشی در سال 2015 از جمله المیپک زمستانی سوچی و تلاش مقامات این کشور برای پنهان‌سازی این مسئله صورت گرفته است.

روسیه 21 روز فرصت دارد به رأی صادره اعتراض و تقاضای فرجام‌خواهی کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط المپیک اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک اخبار روسیه المپیک اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند

همچنین، نماینده استان درلیگ یک درتهران ازساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه میهمان تیم هوادار است.

باشگاه تراکتور نسبت به وضع عارف آقاسی از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و مشخص شد که این بازیکن از دیدار برابرذوب‌آهن محروم نیست.

بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود، اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر ا گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

 سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، محروم تیم تراکتور دراین بازی است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک