Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@20:00:54 GMT

کشف اجساد زوج سالخورده آمریکایی زیر برف‌

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۳۱۷

کشف اجساد زوج سالخورده آمریکایی زیر برف‌

مقامات پلیس آریزونای آمریکا اعلام کردند: دو جسد متعلق به زن و شوهری سالخورده که برای چند روز زیر برف مدفون شده بودند در شهرستان "یاواپای" پیدا شده است.

به گزارش ایسنا، این زوج ۷۴ و ۷۹ ساله که هویتشان مشخص شده در فاصله چند دقیقه‌ای از خانه خود در منطقه مسکونی "آشفورک" آریزونا پیدا شده‌اند.

پلیس منتظر مشخص شدن نتیجه کالبدشکافی این زوج است تا علت مرگ آن‌ها را اعلام کند، هر چند شواهد حاکی از آن است که این زوج سالخورده در اثر سرمای شدید جان باخته و مورد مشکوکی در پرونده آن‌ها مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی این زوج نیز در حدود ۱.۵ کیلومتری اجساد آن‌ها پیدا شده است.

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، هنوز مشخص نیست این زوج برای چه مدت زیر برف مدفون باقی مانده بودند اما احتمال داده می‌شود این مدت زمان به یک هفته نیز برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زوج آمریکایی برف جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات سرچشمه
  • بیرون کشیدن پیکرهای 342 شهید از بیمارستان ناصر در غزه
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزه
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل