Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:46:25 GMT

مشکلات کنونی کردستان ناشی از ضعف مدیریتی است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۶۳۶

مشکلات کنونی کردستان ناشی از ضعف مدیریتی است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: استان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی‌ بوده و مشکلات کنونی ناشی از ضعف مدیریتی است. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر برگزار شد، با تبریک این روز مبارک به همه دانشجویان اظهار داشت: در تاریخ روزهای بسیار مهمی همچون 16 آذر وجود داشته که به تعبیر قرآن یوم‌االله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه روزهای مهم و تاریخی کشور را نباید فراموش کرد، افزود: باید به جامعه دانشگاهی و دانشجویان توجه زیاد شود چراکه آنان همواره در همه برهه‌های حساس پای کار و نقش‌آفرین بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: دوبال بسیار قدرتمند «دانشجویان و روحانیون» در مبارزاتی که از زمان 16 آذر 32 آغاز و در سال 57 به نتیجه رسید، نقش بی‌نظیری داشتند و با مقاومت و ایستادگی در برابر ابر قدرت جهان به «استقلال و پیروزی» رسیدند.

وی گفت: اگر آگاهی، بصیرت و تیزبینی مردم ایران در برابر توطئه‌های دشمنان نبود، قطعاً این موفقیت و پیروزی اتفاق نمی‌افتاد اما خوشبختانه جوانان در همه شرایط سخت با شجاعت و قدرت در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس: دانشجویان کردستانی با مطالبه‌گری حق‌مدارانه در راستای رفع مشکلات گام بردارندامام جمعه موقت تبریز: مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت‌ها مردم را گرفتار کرده است

آمریکا از موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی بیم و هراس دارد

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: کشور ایران که در گذشته وابسته به بیگانگان بود و توان تولید یک محصول ساده را هم نداشت، اکنون به کشور برتر جهان تبدیل شده و آمریکا و اروپا از موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی بیم و هراس دارند.

وی با اشاره اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا را مهار می‌کنیم، اظهار کرد: دشمنان در حال نابودی هستند و از طریق تحریم‌ها هم نتوانستند ایران را شکست دهند در حالی‌که تصورشان این بود، غذا و دارو را از مردم ایران حذف می‌کنند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ایران 13 برابر رشد علمی داشته و نباید از این موضوع مهم غلفت کرد چراکه تمام تلاش دشمن تحریم علمی و جلوگیری از پیشرفت جوانان ایرانی است.

وی ابراز داشت: استان کردستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی است اما مشکلات کنونی به بحث ضعف مدیریتی بر می‌گردد و گرنه نباید یک نفر در این استان بیکار باشد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به اتفاقات اخیر هم گریزی زد و تصریح کرد: مشکل ما بنزین نیست بلکه نبود نظارت دقیق و تعهد مسئولان است چراکه اگر طرح سهمیه‌بندی سوخت درست اجرا شود، به قشر محروم جامعه کمک می‌کند.

انتهای پیام/484/ ع

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد

بعد از انتقال ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، حرف و حدیث‌های زیادی درباره تغییرات مدیریتی این باشگاه مطرح شد که حالا مشخص شده فعلا شاهد ایجاد تغییرات در ساختار مدیریتی پرسپولیس نخواهیم بود.

بر اساس اعلام مدیرعامل بانک شهر، رضا درویش تا پایان فصل به کارش در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی سپاهان مسلمان شد
  • مورایس مسلمان شد
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • پرسپولیس تغییر مدیریتی نخواهد داشت
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود