Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره سرداران و شهدای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و شهدای گمنام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون استاندار بوشهر، فرماندهان نیروهای مسلح استان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مراسم  سرداران و شهیدان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شهدای گمنام با حضور خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه شهدا تاج کرامت، ایثار و مقاومت از خداوند متعال دریافت کرده‌اند اظهار داشت: شهدا ره پویان کوی شهادت این پیام رسانده‌اند که سالک کوی کرامت باید 2 بال ایمان و استقامت در مسیر پایدار ماند تا به کمال دست یابید.

حجت‌الاسلام امیدعلی سلیمانی‌نژاد با تاکید بر توجه به وصیت نامه شهدا خاطرنشان کرد: تفکر در وصیت نامه شهدا و عمل به آن راهگشای عبور از مشکلات و رسیدن به سعادت است.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا افزود: شهد شیرین شهادت گرد و غبار را از چهره اجتماع پاک می‌کند و جامعه را به شادابی معنوی می‌رساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: وظیفه همه آحاد جامعه و هر انسان پاک پاخته این است که در مجلس ذکر یاد شهدا توفیق حضور داشته باشد و با عمل به سیره شهدا راه سعادت را بپیمایند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم با گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر اظهار داشت: دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی انواع ترفندها علیه نظام جمهوری اسلامی در قالب انواع تهاجمات سیاسی، فرهنگی، نظامی و اقتصادی ارائه کرد .

سردار رمضان زیراهی افزود: یکی از راه‌های مقابله با تهاجمات فرهنگی و سیاسی دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که رسالت و وظیفه همگانی است.

وی تاکید کرد: اگر در جامعه‌ای فرهنگ ایثار و شهادت متبلور شود  آن جامعه شکست ناپذیر می‌شود و هیچ  کشوری جرات تجاوز به آن کشور ندارد.

امام جمعه بوشهر هم پیام شهید را اسلامیت و استقامت دانست و خاطرنشان کرد:مردم استان بوشهر در همه ادوار تاریخی ولایت‌مداری و استکبارستیزی خود را به نمایش گذشته‌اند.

مردم بوشهر ولایت‌مداری و استکبار ستیزی خود را در همه عرصه‌ها به نمایش گذاشته‌اند بوشهر| یادواره سرداران و 25 شهید شهرستان دشتی برگزار شد + فیلم یادواره 138 شهید عملیات کربلای 4 استان بوشهر برگزار می‌شود

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ترویج فرهنگ استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان را عنصر مهم پیروزی دانست و تاکید کرد: شهدا  و خانواده معظم آنان الگوی استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود