Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مسئولان باید خود را نوکر مردم بدانند گفت: مسئولان مردم را در ادارات معطل نکنند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی ظهر امروز در جمع مسئولان شبکه بهداشت مازندران اظهار داشت:  در نظام اسلامی مسئولان جز نوکری و خدمتگزاری مردم شانیتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما شایسته ترین هستند و باید بهترین خدمات را به آنها ارائه کرد.

‏وی افزود: در جامعه اسلامی همه مسئولان خادم مردم هستند و کار مردم باید به نحو احسن در دستگاه‌ها انجام شود.

‏امام جمعه ساری با اشاره به تجلیل شایسته امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب از مردم بابصیرت ایران اسلامی، تصریح کرد: مردم فهیم و انقلابی ایران در مقاطع گوناگون به ویژه در جریان اغتشاشات اخیر اوج بصیرت خود را نشان دادند و با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران توطئه شوم علیه انقلاب اسلامی را خنثی کردند.

‏محمدی لائینی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی افزود: نباید مردم را در ادارات معطل کرد و باید با نظارت جدی بر روند خدمت‌رسانی جریان امور مردم را تسهیل کرد.

مسئولان با تلاش و خدمت بیشتر پاسخ استقامت مردم را بدهندزاهدان| مهم­ترین و مقدس­‌ترین نقش دانشجو مطالبه‌­گری از مسئولان استتهران|سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس: 270هزار نفر از مسئولان باید اموال خود را به ثبت برسانند
وی یکی از وظایف کلیدی مدیران را جلوگیری از هدر رفت امکانات و بودجه دانست و افزود: در این شرایط مدیران باید با جلوگیری از ریخت و پاش در دستگاه‌ها به تقویت اقتصاد کشور کمک‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران همچنین در دیدار مدیران شیلات مازندران بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های شیلاتی برای برطرف کردن مشکلات اشتغال جوانان این استان تاکید کرد.

وی با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود در عرصه شیلات خواستار برنامه‌ریزی بهینه برای اعتلای فعالیت‌های جاری در این عرصه شد.

امام جمعه ساری نقش محصولات شیلاتی را در تامین سلامت عمومی جامعه یادآور شد و بر لزوم فرهنگ‌سازی برای توجه بیشتر خانواده‌های ایرانی به فرآورده‌های شیلاتی تاکید کرد.

مدیرکل شیلات مازندران نیز در این دیدار با تاکید بر ظرفیت‌های شیلاتی این استان ارزش محصولات شیلاتی مازندران را دو هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/ 681/ح

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد