Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@18:41:58 GMT

به دنبال ایجاد توریسم صنعتی در عسلویه هستیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۰۱۶

به دنبال ایجاد توریسم صنعتی در عسلویه هستیم

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد گفت: عسلویه فقط صنعت نیست و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم در عسلویه توریسم صنعتی را هم راه بیندازیم.

ابراهیم یاسری، مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: عسلویه فقط صنعت نیست و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم در عسلویه توریسم صنعتی را هم راه بیندازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت تا سال ۹۳ دولتی بوده اما طبق اصل ۴۴ قانون خصوصی‌سازی در سال ۹۳ این شرکت نیز خصوصی شد.

یاسری افزود: شرکت ما همه کارهای غیرصنعتی شرکت‌های پتروشیمی را انجام میدهد. یعنی مدیران عامل پتروشیمی‌ها فقط باید روی تولید و فروش تمرکز کنند و ما هر سرویس خدماتی که نیاز داشته باشند را در اختیار آنها قرار میدهیم. در واقع مدیران تولید سربازهای اقتصادی هستند و ما نقش پشتیبان این سربازان را ایفا می‌کنیم. در این راستا تمامی کارهای مربوط به اسکان، حمل و نقل و خوراک و ... بر عهده ماست. در حال حاضر در عسلویه ۱۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک‌های مختلف وجود دارد که کار مدیریت این واحدها برعهده ماست. در این محل جهت افزایش نشاط کارکنان پتروشیمی‌ها ما یک دهکده‌ی گردشگری به نام پازارلند ایجاد کردیم. این دهکده امکانات گسترده‌ای برای جذب توریسم دارد.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته ما حدود ۵۷۰ هزار نفر را با پرواز جابه‌جا کردیم و پروازهای عسلویه به ۱۰ مرکز استان را مدیریت میکنیم، اظهار داشت: اولویت ما در خدمت‌رسانی به کارکنان پتروشیمی‌ها است و میخواهیم رفاه خانواده این کارکنان را در این فضا فراهم کنیم.

یاسری در پایان تاکید کرد: این شرکت ۱۵۰۰ پرسنل دارد و ماهیانه حدود ۱۵ میلیارد تومان حقوق به کارکنان می‌دهیم. حدود ۵۰ درصد از کارکنان ما بومی هستند و تلاش میکنیم از ظرفیت‌های بومی اینجا استفاده کنیم اما در برخی موارد که نیاز به متخصص داریم مجبوریم از مناطق دیگر جذب نیرو کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عسلویه صنعت توریسم نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزلرش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و 750 شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه، دقایقی پیش با حضور وزیر نفت، رییس دیوان محاسبات کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سفرای کشورهای خارجی در محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی تهران آغاز شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عسکری: نام استقلال تغییر نخواهد کرد
  • خبر جدید پتروشیمی خلیج فارس درباره تغییر نام استقلال
  • علی عسگری: استقلال، استقلال می‌ماند
  • دکوراسیون اداری با تم مدرن؛ ایجاد فضاهای متفاوت برای همکاران شما
  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد
  • برنامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ایجاد یک دانشگاه هوشمند
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در تهران به کجا رسید؟
  • ساخت مسکن‌های «استطاعت پذیر» در پایتخت به کجا رسید؟