Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@20:44:52 GMT

آهنگساز و خواننده پیشکسوت درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۵۰۵

صراط:

تورج شعبانخانی آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ درگذشت. این هنرمند پیشکسوت که پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی چندی پیش به علت وخامت حالش به کما رفته بود، در ۶۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فارس این آهنگساز موسیقی پاپ چند روز پیش برای سخنرانی در یک کارگاه آموزشی موسیقی به شهر همدان رفته بود، که به دلیل وخیم شدن بیماری‌اش در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تورج شعبان‌خانی علاوه بر خوانندگی آثار متنوع و متعدد در سبک موسیقی پاپ، در حوزه آهنگسازی و ترانه‌سرایی نیز بصورت جدی فعال بود و برای خوانندگان مطرح این ژانر موسیقی آثاری ماندگار خلق کرد. 

ترانه «بهار بهار» از جمله قطعات خاطره‌ساز و پرطرفدار این خواننده در عرصه موسیقی است.

تا این لحظه هیچ‌گونه خبری در مورد تشییع و خاکسپاری و مراسم ترحیم این هنرمند منتشر نشده و به محض اطلاع از تاریخ و مکان مراسم، خبر آن به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.

تورج شعبان خانی  ۱۵ بهمن ۱۳۲۹ در تهران به دنیا آمد و امروز هجدهم آذرماه ۹۸ در سن ۶۹ سالگی درگذشت. 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تورج شعبانخانی خواننده پیشکسوت ترانه سرا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ پیکر این هنرمند عرصه موسیقی، امروز از سالن گلشن شهر بجنورد تشییع و در بوستان جاوید در قطعه هنرمندان تدفین شد.
عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان ۱۴ اردیبهشت‌ماه پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.
وی ۱۱ آبان سال ۱۳۲۱ در روستای سلاخی بجنورد در خانواده‌ای هنرمند متولد شد، استاد قلی پور در کنار پدرش که یکی از بخشی‌های قدیمی و دوتارنواز بوده است، پرورش یافت.
استاد قلی پور در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • درباره میوه‌فروشی که ۱۶ سال فکر کردیم «فریدون فروغی» است!
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟