Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:58:12 GMT

کیانی: فقط صحنه‌هایی که به سود ما بوده می بینید؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۲۸۸۲

کیانی: فقط صحنه‌هایی که به سود ما بوده می بینید؟

مهدی کیانی می گوید داوری ها در مسابقات زیادی علیه سپاهان بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی یکی دیگر از نفراتی بود که در میکسدزون ورزشگاه امام رضا در میان خبرنگاران مشهدی و البته چندین خبرنگار که از تهران خودشان را به مشهد رسانده بودند، احاطه و درباره بازی اینطور صحبت کرد: امتیازت زیادی از دست دادیم و آمده بودیم که ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خیلی خوبی داشتیم.  به داوری احترام می گذاریم ولی محمد محبی بازیکن خوب ما را اخراج کرد و تیم ما را به فشار برد.


خبرنگاری از او پرسید در مورد دو صحنه هند نظر بدهد که او افزود: اصلا هند نبود قبلش من تکل زدم و خورد به پای من و بعد خورد به دست بازیکنان ما. این صحنه ها با قوانین جدید پنالتی نیست.

خبرنگاری از کیانی در مورد اشتباهات متعدد داوری برای تیم سپاهان پرسید و اینکه داوری ها برای این تیم مورد دار است. کاپیتان سپاهان به این موضوع واکنش تندی نشان داد و گفت: اصلا اینطور نیست. شما دارید داوری ها را مورد دار می کنید. هفته های قبل پنالتی روی علی قربانی را نگرفتند و صحنه های دیگری را برای ما نگرفتند. امتیازاتی که از دست دادیم، داوری نقش داشته. بازی با پارس جنوبی جم بازیکن حریف از هشت متری خودش را پرت کرد و پنالتی گرفت. آنها را نمی بینید و این ها را می بینید؟ سال گذشته امتیازاتی که از دست دادیم، داوران خیلی تاثیر داشتند. باز هم احترام گذاشتیم و این بازی هم اگر محبی اخراج نمی شد، گل می زدیم به شهر خودرو.

 

او دوباره توضیح داد: ببینید من تکل زدم و توپ به پای من خورده است. در این شرایط با قوانین جدید پنالتی نیست.


مهدی کیانی در پایان و در واکنش به حرف های خبرنگاری که گفت به هر حال صحنه های بازی در برنامه های تلویزیونی آنالیز خواهد شد، اینگونه حرف هایش را خاتمه داد و گفت:‌ الان چند برنامه هستند ولی همه آنها علیه سپاهان حرف می زنند.

فولادمبارکه سپاهان مهدی کیانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان مهدی کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان دو تیم مس و پیکان بعد از گل شدن آخرین ضربه پنالتی توسط میثم تیموری روحیات متفاوتی را تجربه کردند. در ضربات پنالتی خودروسازان با نتیجه 5 بر 4 بازنده مقابل مس لقب گرفتند تا حسرت بزرگی را در ورزشگاه مس تجربه کنند.

چند متر آنطرف تر از بازیکنان پیکان در میانه زمین که حسرت از دست رفتن فرصت بزرگ حضور در مرحله بعدی جام حذفی را پشت سر می‌گذاشتند، مسی‌ها حلقه شادی تشکیل دادند و به خوشحالی بعد از برد با رفتن به سمت حامد لک پرداختند.

تقابل حسرت و شادی اعضای دو تیم پیکان و مس بعد از پایان مسابقه امروز جام حذفی صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند و تصاویری جذاب را به جا گذاشت.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)