Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه چهل و دومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که عصر امروز دوشنبه ۱۸ آذر ماه در وزارت کشور برگزار شد، اظهارداشت: طبق روال، مصوبات جلسات قبل پیگیری شد و گزارشاتی که در اجرای این مصوبات ارائه شد، الحمدلله خوب بود و مصوبات در حال اجرا و یا اجرا شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحمانی فضلی با اشاره به اینکه دستور کار اصلی جلسه امروز ستاد به موضوع بودجه اختصاص داشت، گفت: بودجه سند مالی درآمد_هزینه ای کشور در سال پیش رو است و آثار اقتصادی، مالی، اجتماعی و سیاسی‌ای می تواند داشته باشد. لذا از این منظر، ابعاد بودجه از نظر درآمدی، هزینه ای، اولویت های بودجه و آثار اقتصادی آن در رشد اقتصادی و تورم مورد بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور در این زمینه خاطر نشان کرد: مقرر شد سیاست های تنظیمی در نحوه ارائه مباحث بودجه در عرصه رسانه ای کاملا با دقت باشد، تا هم، امتیازات بودجه به طور کامل دیده شود و  رویکردهای امیدآفرین بودجه که متعدد است، مورد توجه قرار گیرد و  هم با نقد کارشناسانه و منصفانه درست بتوانیم با کمک کارشناسان محافل تخصصی، در روند تنظیم بودجه در مجلس، فضای کارشناسی دقیقی را در رسانه ها داشته باشیم.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور همچنین با بیان اینکه در این جلسه ستاد، در خصوص بحث مالیات به صورت مستقل بحث شد، تصریح کرد: اثر مالیات در حوزه های اقتصادی، مالی و به ویژه تولید، مورد بحث و بررسی تفصیلی قرار گرفت.

وزیر کشور همچنین با اشاره به اینکه بانک مرکزی نیز درخصوص قیمت ارز و نوسانات روزهای اخیر، در جلسه امروز ستاد، گزارشی ارائه کرد، خاطرنشان کرد: همه این گزارشها و بحث هایی که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی دنبال می شود، کمک می کند تا بتوانیم مباحث را در عرصه افکار عمومی با منطقی درست و کارشناسی ارائه کنیم و همچنین اطلاع رسانی های مناسبی به مردم صورت گیرد تا انتخابهای اقتصادی روزانه خود را به درستی انجام دهند.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: با همکاری، همراهی و همدلی همه رسانه ها، که در این مدتی که این ستاد تشکیل شده واقعا همینطور موثر بوده، این مسیر را به نفع اقتصاد کشور و مردم پی بگیریم.

وزیر کشور اظهار کرد: یکی از دغدغه های این روزها، وضعیت کشت پاییزه و آثار آن در تولید محصولات و در نهایت قیمت کالا و به تبع وضعیت مردم است.

وی افزود: در این زمینه، گزارشی از سوی وزارت جهاد کشاورزی ارائه شد که بحمدا...  از ۸ میلیون هکتار اراضی مستعد کشت پاییزه، ۶و ۷ دهم کشت شده است و همه نهاده های مورد نظر توزیع شده است و حتی در برخی از اقلام، تا دو برابر افزایش کشت داشتیم که آمار بسیار خوبی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه نگرانی هایی درخصوص موضوع گوشت قرمز و مرغ مطرح شده بود، افزود: دولت در این عرصه ورود کرده است و خرید می کند، این امر به‌دلیل این است که گوشت در بازار پایین تر از قیمت اعلامی است. همچنین بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه، فراوانی تولید و پرورش گوشت گوسفند و گوساله موجب تقاضای صادرات از سوی تولیدکنندگان شده که نشان دهنده این است در مسیر دام و کشاورزی به خوبی پیش می رویم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است

پایگاه خبری اکسیوس اعلام کرد با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از سوی رژیم صهیونیستی، اعضای کنگره و حتی مقامات ارشد دولت بایدن تحت فشار شدیدی برای تجدیدنظر درخصوص تحریم‌های احتمالی علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گزارش منابع مطلع آمریکا قصد داشته تا از ارائه کمک نظامی و آموزش به گردان «Netzah Yehuda» خودداری کند که خود اقدامی بی‌سابقه در روابط واشنگتن و تل‌آویو محسوب می‌شد.

یک قانون امضا شده در سال ۱۹۹۷ در آمریکا، این کشور را از ارائه کمک‌های خارجی و ارائه آمورش‌ها از سوی وزارت دفاع به نیروهای پلیس، نظامی و امنیتی که متهم به نقض حقوق بشر هستند، ممنوع می‌کند.

هفته گذشته پایگاه خبری اکسیوس گزارش داده بود که بلینکن به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه گردان «Netzah Yehuda» ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتشار این خب باعث شد تا بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون این رژیم به طور علنی از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بخواهند تا از انجام چنین اقدامی پرهیز کند.

یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و بنی گانتس، عضو کابینه جنگی این رژیم در این رابطه با بلینکن به گفت‌وگو پرداختند و اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نیز با کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته مقامات رژیم صهیونیستی، تل‌آویو در پیغام‌های خود به ـآمریکا از این کشور خواسته تا در تحریم این گردان ارتش رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند