Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم  آذرماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه داشت و بررسی صلاحیت ها  از مراجع چهارگانه در دست انجام است.

این انتخابات همزمان با سراسر کشور  در چهار حوزه انتخابیه استان یزد از جمله مهریز دوم اسفندماه برگزار می شود  و تعداد داوطلبان به ۲۴۶ نفر رسید.

پس از اعلام تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده  وآغاز رقابت های انتخاباتی در استان ، چهار نفر برای مدت چهار سال  در مجلس شورای اسلامی که ۲۹۰ نماینده دارد، انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدجواد برزگر شامگاه دوشنبه در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه بصیرت افزود: حضور پرصلابت مردم در انتخابات پیش رو موجب عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی است .

وی ادامه داد: تمام عوامل برگزار کننده انتخابات باید طبق مقررات فقط به وظایفی که قانونگذار بر عهده آنها گذاشته است عمل کنند و حافظ و امانتدار رای مردم باشند که کاری مهم و تعیین‌کننده است.

معاون فرماندار مهریز در خصوص حماسه نهم دی گفت: این حماسه ، سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و نماد بصیرت و استقلال طلبی ملتی است که برای حفظ اصول انقلاب و اسلام ایستادند.

برزگر با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز ۹ دی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  در دی ماه سال جاری بیش از ۳۰ برنامه برای بزرگداشت این روز تاریخی و ملی در این شهرستان در نظر گرفته شد.

این مسوول افزود: دستگاه‌های اجرایی باید همه توانمندی، ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر دهه بصیرت در شهرستان به کار گیرند.

برزگر همچنین با تاکید به جلب مشارکت تشکل‌ها و جوانان در اجرای برنامه‌ها با همکاری ستاد مراسم در شهر و روستاها ،بر مردمی برگزار شدن برنامه‌های نهم دی توسط هیات‌ها و همکاری مسئولان تاکید کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مشارکت انتخاباتی مهریز انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشارکت انتخاباتی مهریز انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت انتخاباتی مهریز انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان