Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرکز آشتی روسیه در سوریه می‌گوید پلیس نظامی این کشور روز دوشنبه پنج ماموریت گشت‌زنی در سه استان شمال شرقی سوریه انجام داده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پلیس نظامی روسیه در سوریه، در ادامه عملیات‌های گشت‌زنی خود در مناطق شمالی این کشور، روز دوشنبه پنج ماموریت در سه استان «رقه»، «حلب» و «حسکه» انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ژنرال «یوری بورِنکوف» فرمانده مرکز آشتی روسیه در سوریه، شامگاه دوشنبه به خبرنگاران گفت: پلیس نظامی روس پنج ماموریت گشت‌زنی در هفت محور استان‌های رقه، حلب و حسکه انجام داده است.

به نوشته خبرگزاری «تاس»، همچنین افسران مرکز آشتی روسیه در روز دوشنبه یک عملیات انسانی انجام داده و ۱.۶۱ تن مواد غذایی را به شهرک «شیخ مسکین» در استان درعا رساندند.

از سوی دیگر، پلیس نظامی روسیه به همراه نظامیان ترکیه‌ای، روز شنبه چهاردهمین دور از گشت‌زنی‌های مشترک خود را در شمال سوریه و محدوده موسوم به منطقه امن (مورد نظر آنکارا) در شرق رودخانه فرات انجام دادند.

پیش از این، خلبان‌های نظامی روسیه مستقر در شمال سوریه گفته بودند که محوطه گشت هوایی آن‌ها گسترش پیدا کرده و قرار است مناطق جدیدی را در شرق رود فرات پوشش دهد.

پلیس نظامی روسیه، بعد از توافق آنکارا و مسکو برای عقب‌نشینی شبه‌نظامیان کُرد از مناطق شمالی سوریه و شرق رودخانه فرات به فاصله ۳۰ کیلومتری از مرز، به همراه نظامیان ترکیه در این مناطق گشت‌زنی کرده و مانع تداوم عملیات نظامی ترکیه علیه شبه‌نظامیان کُرد شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گشت زنی پلیس نظامی روسیه در سوریه عقب نشینی شبه نظامیان کرد نظامیان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۸۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تلفات نظامی ارتش اوکراین در محورهای مختلف نبرد با روسیه ادامه دارد.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ارتش اوکراین در درگیری های ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۰ تلفات نظامی خود را در محور دونتسک (DPR) از دست داد.

بنا به این گزارش، گروه جنگی یوگ، وابسته به ارتش روسیه یک حمله ارتش اوکراین را در نزدیکی شهرک نولسکویه دونتسک دفع کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در این محور ارتش اوکراین دو خودروی زرهی و ۶ خودرو دیگر خود را از دست داد.

بنا به این گزارش، در درگیری میان نیروهای یگان وستوک روسیه و ارتش اوکراین، تلفات دشمن به ۱۰۵ نیروی نظامی رسید.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای واحد مرکزی ارتش روسیه ۸ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کرد. در این محور اوکراین حدود ۴۱۵ نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6089227

دیگر خبرها

  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه هستیم
  • سازمان ملل: نگران چرخه خطرناک و در حال افزایش خشونت در خاورمیانه  هستیم
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه