Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم وزنه‌برداری بازار بزرگ ایران صدرنشینی تیمش در دومین هفته لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور را زمینه‌ای برای کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات عنوان کرد. تاریخ انتشار: 10:57 - 19 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۶۰۵

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص صدرنشینی تیم ایرانمال در لیگ برتر وزنه‌برداری اظهار داشت: خوشبختانه امسال لیگ منظم و منسجم‌تری را شاهد هستیم که می ‌تواند زمینه‌ساز حضور تیم‌های بیشتر مدعی‌تر گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم‌های دانشگاه آزاد، ملی حفاری و بازار بزرگ ایران مدعیان اصلی عنوان قهرمانی این دوره هستند که خوشبختانه با عملکرد خوب شاگردانم توانسته‌ایم در این کورس سنگین دو هفته متوالی به عنوان صدرنشین در جایگاه نخست قرار گیریم.  بدون شک این مهم با عملکرد خوب کلیه اعضای تیم از کاد سرپرستی و مربیگری تا ورزشکاران به دست آمده و به تک تک این عزیزان خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ایرانمال در خصوص عملکرد وزن به وزن شاگردانش گفت: در پنج وزن اول سه عنوان اولی را توسط پشوتنی، مقدسی وسلطانی و یک عنوان دومی را توسط دهقانی به دست آوردیم که امتیازات خوبی را نیز برای تیم به دست آوردند.

سلیمی افزود: در پنج وزن دوم عملکرمان قابل تامل است و شاید نیاز باشد مواردی را بازبینی و بررسی نماییم، اما در کل ملی‌پوشان تیم نیز عملکرد خوبی داشتند. به خصوص کیانوش رستمی که رکورد خوبی از خود به جای گذاشت و همچنین ایوب موسوی که در جایگاه نخست وزن خود قرار گرفت. اما انتظارمان از زارعی و چترایی که ملی‌پوش هستند بیشتر بود.
قهرمان المپیک و چندین دوره رقابت‌های جهانی کشورمان که به تازگی ار دوره عالی مربیگری بین‌المللی به کشور بازگشته در خصوص اولین تجربه مربیگری‌اش گفت: حضور در این کلاس‌ها برایم بسیار ارزشمند بود و چه خوب شد که این کلاس همزمان شد با مربی‌گری عملی آن‌هم در یکی از بهترین لیگ‌های این رشته در دنیا. رقابت‌های دو روز گذشته برایم تجارب ارزشمندی داشت. در این دو روز هم باید وزنه‌برداران جوان را هدایت می‌کردم و هم در کنار باتجربه‌هایی همانند کیانوش حضور داشتم که پر بود از نکته و حساسیت. قطعا تک تک این موارد حتی اشتباهاتی که احساس کردم در مربیگری داشته‌ام، باید اصلاحشان کنم در آینده و در مربیگری رده‌های بالاتر به کارم خواهد آمد.
وی در پایان از دست اندرکاران باشگاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: انصافا دست‌اندرکاران بازار بزرگ ایران هیچ هدف و برنامه‌ای جز حمایت از ملی‌پوشان و ورزشکاران شاخص این رشته نداشته و ندارند. نگاه آنها کاملا حمایتی است و من به نمایندگی از جامعه وزنه‌برداری از آنان تقدیر و تشکر می‌کنم. بیشتر بخوانید: بهداد سلیمی: کار علی‌حسینی غیرحرفه‌ای بود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهداد سلیمی کیانوش رستمی لیگ وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند