Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر نوراله زاده: برای آنکه بتوانیم از ظرفیت اقتصاد خلاق در اقتصاد روستا استفاده کنیم باید ارزش افزوده بیشتری از خلاقیت و ذهن افراد به دست آوریم.

اصغر نوراله زاده در نشست هم اندیشی،‌ شناسایی و به کارگیری ظرفیت اکوسیستم استارت‌آپی در حوزه کسب و کارهای روستایی، گفت: امروز فناوری‌های نوین و استارت‌آپها نماد واقعی اقتصاد خلاق هستند و ما در گام نخست می‌خواهیم کمیته مشترکی را با همکاری استارت آپهایی روستایی ایجاد کنیم و به عنوان کارگزار معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و استارت‌آپها ایجاد کنیم تا نشستهای مشترکی داشته باشیم و از ظرفیت اقتصاد خلاق برای توسعه روستاها بهره‌مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراله زاده‌ افزود: برای استفاده از فناوری‌های نوین در محیط‌های روستایی نیازمند فرهنگسازی و توسعه و ترویج این فرهنگ هستیم و برای تحقق این امر از ظرفیت حوزه روستایی جهاد و معاونت روستایی ریاست جمهوری استفاده می‌کنیم و استارت‌آپهای روستایی هم باید در بحث فرهنگسازی به کمک بیایند و مستندات خود را ارائه دهند.

استفاده از ظرفیت استارت‌آپها برای بازارسازی محصولات روستایی 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: به منظور بهره‌مندی از ظرفیت استارت‌آپها برای بازار سازی،‌برندسازی و فروش نیازمند بسته بندی و لجستیک هستیم.ما باید فناوری ایجاد کنیم و عرضه محصولات روستایی را در دستور کار قرار دهیم ولی این کار به یک پلت فرم نیاز دارد که برای عرضه و برندینگ و بسته‌بندی محصول فکر کند.

وی تاکید کرد: در صورتی که کار نیازمند حمایت مالی باشد باید در نشستهای مشترکی که برگزار خواهیم کرد به طور شفاف اعلام شود تا آن را پیگیری کنیم.

به گفته نوراله‌زاده مدل کسب و کاری که قرار است به مردم نشان داده شود باید مشخص شود تا مردم ارائه خدمات را احساس کنند و از طراحی کار رضایت داشته باشند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GR2 برچسب ها: استارت آپ ، روستا ، ریاست جمهوری

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: استارت آپ روستا ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد

علی اصغر هادی‌زاده به عنوان مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، علی اصغر هادی‌زاده به عنوان مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای علی اصغر هادیزاده

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود