Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که سود بالا و جرایم سنگین بانک‌ها ضربات جبران ناپذیری به تولید کنندگان وارد کرده است، سود مرکب و بخشش جریمه دیرکرد را راه نجات کارخانه‌های تولیدی دانست.

به گزارش ایسنا، اقبال محمدیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی  در نطق میان دستور خود اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور اشتغال، سوءمدیریت، بی تدبیری و عدم توجه به اقتصاد درون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای وزیر نفت! چرا وعده ۲۰ هزار شغل برای نیروهای بومی استان خوزستان عملی نشد؟ بیکاری در خوزستان بیداد می‌کند. چگونه می‌خواهید به وضع مردم رسیدگی کنید؟ مردمی که سفره‌شان خالی است و نان شب خود را از نانوایی ها قرض می‌کنند.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی  بین توسعه و وضعیت معلمان نسبتی وثیق برقرار کرد و گفت: جامعه‌ای می‌تواند در مسیر توسعه قرار گیرد که مشکلات معلمان را در اولویت قرار دهد. از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم که در سند تحول بنیادین معیشت فرهنگیان را اولویت خود قرار دهد. در این راستا طرح رتبه بندی معلمان باید برای همه کارکنان آموزش و پرورش سریعا اجرایی شود.

محمدیان با اشاره به مناطق جنگی خوزستان در طول ۸ سال دفاع مقدس اظهار کرد: حق مناطق جنگی باید شامل همه شهرهای استان خوزستان شود مردم این شهرها از ما سوال می‌کند که چرا ۱۸ شهر خوزستان حذف شده است؟ مگر این شهرها بارها بمباران نشده‌اند؟ از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح می‌خواهم که به این مطالبه مردم رسیدگی کند.

این عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در انتقاد از رویه بانک مرکزی در مورد جرایم و خسارت‌ها گفت: سود بالا و جرایم سنگین بانک‌ها ضربات جبران ناپذیری به تولید کنندگان وارد کرده است. تولید کنندگان یا گوشه زندان هستند و یا خانه نشین شده‌اند. راه نجات کارخانجات تولیدی حذف سود مرکب و بخشش جرایم دیرکرد است.

محمدیان ضمن تشکر از قوه قضاییه در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی خطاب به رئیس جمهور ابراز عقیده کرد: متاسفانه بر اثر سوءمدیریت درباره گرانی بنزین مشکلات زیادی برای نظام و مردم به وجود آمده است. نحوه غلط اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، عدم اقناع جامعه، اظهار بی خبری و خنده‌های شما کشور را به آستانه بحرانی فراگیر کشاند که با ایثارگری و فداکاری مقام معظم رهبری مهار شد. ما از شما می‌خواهیم که نارضایتی عمومی را درک کنید. صدای اعتراض مردم را بشنوید. اعتراض ما به سستی تدبیر شماست. از شما می‌خواهیم که با تلاش، عزم و باور بدانید که راه حل در داخل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک مرکزی توليد نظام بانکی جریمه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی از فردا وزش بادها در مناطق جنوب، غرب، مرکز و شمال استان خوزستان در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6088142

دیگر خبرها

  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403