Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:همواره تیم های عربی مقابل ما مشکل داشتند و این‌گونه بهتر است که بگویم مامی‌توانیم مقابل تیم های عربی فوتبال بسیار بهتری را نسبت به تیم‌های شرق آسیا ارائه دهیم.

به گزارش گروه  ورزشی خبرگزاری برنا؛ سید مهدی سید صالحی پیشکسوت فوتبال ایران، سابقه حضور در 10 دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با پیراهن باشگاه های مختلف ایرانی و عربی در کارنامه کاری خود دارد پیرامون قرعه کشی این رقابت‌ها به خبرنگار برنا گفت: روی هم رفته ‌تیم های کشورمان در گروه‌های سختی مانند سال های قبل قرار نگرفتند و من  امیدوارم نمایندگان کشورمان بتوانند از شان و حیثیت فوتبال ایران دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مورد گروه پرسپولیس و سپاهان که برخی آنها را گروه های سخت می نامند باید بگویم تیمی که می‌خواهد در آسیا به مراحل پایانی سود کند هیچ فرقی ندارد که در کدام گروه قرار بگیرد. در آسیا تجربه بسیار مهم است و من فکر می کنم پرسپولیس تجربه خوبی که از حضور در این رقابت‌ها دارد بتواند از گروه خود صعود کند. البته این تیم نیاز به یک مهاجم دارد و حتما" این مهاجم باید سطح فنی بالاتری نسبت به بازیکنان ایرانی داشته باشد.

مهاجم سابق فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به تقابل تیمهای کشورمان با تیم های حوزه خلیج فارس تصریح کرد: همواره تیم های عربی مقابل  ما مشکل داشتند و این‌گونه بهتر است که بگویم مامی‌توانیم مقابل تیم های عربی فوتبال بسیار بهتری را نسبت به تیم‌های شرق آسیا ارائه دهیم. پرسپولیس در گروهی افتاده که الدحیل و الشارجه در آن گروه حضور دارند و البته التعاون عربستان نیز تیم چهارم لیگ عربستان است که  در این گروه حضور پیدا کرده و با توجه با ساختاری که عرض کردم ، صعود از این گروه به عنوان تیم نخست نیز در توان نماینده کشورمان است.

بازیکن  سابق سپاهان در ادامه با اشاره به گروه این تیم عنوان کرد:  در مورد سپاهان باید بگویم این تیم هم در گروهی قرار گرفته که می تواند برای صعود به دور بعد امیدوار باشد. السد قطر یکی از تیمهای مدعی است اما روی هم رفته سپاهان پتانسیل سود گروه خود را دارد.

مهاجم پیشین استقلال درباره گروه این تیم نیز اظهار داشت: در آسیا گروه ساده وجود ندارد ،فکر می‌کنم کار استقلال برای صعود به مرحله گروهی سخت نباشد و امیدوارم تغییرات صورت گرفته در این تیم بتواند باعث قوی تر شدن  عملکرد آب پوشان شود. معتقدم استقلال به یک هافبک خلاق در آسیا نیاز دارد و آبی پوشان هم می توانند بعد از پلی اف از گروه خود صعود کنند.

سید صالحی درباره گروه شهر خودرو نیز گفت: شهر خودرو هم از قاعده بازی با تیمهای عربی مستثنا نیست، البته الهلال وپاختاکور تیمهای قدرتمندی هستند و این نماینده ایران نیز باید نقاط ضعف خود را برای آسیا بر طرف کند.

مهاجم سابق تیم ملی در پایان تصریح کرد: باشگاه های ما باید یاد بگیرند در بین دو فصل باید بازیکن خارجی با کیفیت بگیرند تا برای لیگ قهرمانان آسیا با تیم هماهنگ شود، اکثر تیمهای عربی خرج زیادی برای حضور قدرتمند در این رقابتها دارند. ما توان این میزان هزینه را نداریم اما تاکید می کنم باید بتوانیم از حداقل امکانات به خوبی استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پیشکسوت فوتبال ایران سید صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.    تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.    ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.   با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.   ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.   حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.   نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)