Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه دانشگاه ــ همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری، واحد‌های سازمانی جهاددانشگاهی در نمایشگاه‌هایی که در استان‌ها برپا می‌شود، حضور یافته و به ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود می‌پردازند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی؛ همزمان با هفته پژوهش، نمایشگاه‌های مختلفی با محوریت دستاورد‌های پژوهشی و نوآورانه در استان‌های مختلف برگزار می‌شود و واحد‌های استانی این نهاد نیز با حضور در این نمایشگاه‌ها به ارائه دستاورد‌ها و توانمندی‌های خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهاددانشگاهی البرز
معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد استان البرز و مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی کرج با شرکت در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و نوآورانه استان، دستاورد‌های پژوهشی خود را ارائه می‌کنند.

در این نمایشگاه، دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها، صنایع، کارخانجات، مراکز تحقیقاتی، واحد‌های فناور، شرکت‌های دانش بنیان و دستگاه‌های اجرایی استان البرز به ارائه دستاورد‌های علمی و پژوهشی خود می‌پردازند.

همچنین بالغ بر ۲۰ عنوان کارگاه آموزشی به صورت همزمان در نمایشگاه هفته پژوهش این استان برگزار می‌شود. مراسم رونمایی از دستاورد‌های جدید با رویکرد کارآفرینی، فن‌آوری و مهارت‌آموزی، تقدیر از پژوهشگران برتر استان البرز و همچنین برگزاری سمینار‌های توانمندسازی، مهارتی و مشاوره‌ای هفته پژوهش از جمله برنامه‌های این هفته است.
جهاددانشگاهی اردبیل
این واحد با حضور در بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان که با شرکت دانشگاه‌ها، مؤسسات پژوهشی و حوزه پژوهش دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار می‌شود آخرین دستاورد‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود را عرضه کرد. در غرفه جهاددانشگاهی استان اردبیل آخرین دستاورد‌های فناورانه واحد‌های فناور مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی، درمان ناباروری قفقاز و مطالعات شهری و دفتر بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان در معرض دید عموم گذاشته است.

در طول مدت برگزاری نمایشگاه کارشناسان مراکز گیاهان دارویی، خدمات تخصصی مطالعات شهری، مرکزدرمان ناباروری و انتشارات جهاددانشگاهی با حضور در غرفه به سؤالات مراجعه‌کنندگان پاسخ داده و اطلاعات لازم را ارائه می‌کنند. بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناوری استان اردبیل تا ۲۰ آذرماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر از آن بازدید کنند.

جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری
پنجمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری از ۱۷ آذرماه، در دانشگاه شهرکرد برگزار شد و این واحد با غرفه معاونت پژوهش و فناوری واحد در این نمایشگاه حضور دارد. جهاددانشگاهی این واحد با اجرای طرح‌های کاربردی، تأثیرگذار و مورد نیاز استان در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گردشگری، محیط‌زیست، افکار‌سنجی، انتشارات و مشاغل خانگی استان در این نمایشگاه حضور فعال داشته و در تلاش است تا جهاددانشگاهی را به‌عنوان نهاد پویا در زمینه پژوهش و فناوری به استان معرفی کند.

جهاددانشگاهی خراسان رضوی
معاونت پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در قالب پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی، پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی، پژوهشکده گردشگری، گروه پژوهشی مواد و متالورژی، گروه پژوهشی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و مرکز تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی حضور می‌یابد.
غرفه سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی در این نمایشگاه در سالن فردوسی واقع است و از ۲۱ تا ۲۳ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است.

جهاددانشگاهی قزوین
نمایشگاه هفته پژوهش استان با حضور مدیران ارشد و پژوهشگران افتتاح شده و جهاددانشگاهی قزوین نیز با حضور در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی خود را به نمایش در آورده است.

جهاددانشگاهی گیلان
همزمان با هفته ملی پژوهش و فناوری، سازمان جهاددانشگاهی گیلان با محوریت پژوهشکده محیط‌‌‌ ‌زیست، امسال نیز همانند سال‌های گذشته، با ارائه طرح‌های پژوهشی و فناورانه از جمله طرح‌های شاخص و کلان در زمینه تصفیه فاضلاب، تعیین نیاز آبی تالاب‌های بین‌المللی و ... در جهت رفع معضلات محیط زیستی کشور، بخصوص بحران آب، در بیستمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان گیلان موسوم به Gilexpo که از امروز تا ۲۱ آذرماه، در سالن آتش‌نشانی (تقاطع انتظام) برپا می‌شود، مشارکت فعال دارد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دانشگاه جهاددانشگاهی هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عسگری مدیر کل و سرمایه‌گذاری پارک فناوری پردیس در حاشیه اینوتکس گفت: سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس با هدف هم افزایی همه اجزا اکوسیستم فناوری با شعار  همه اجزای زیست بوم نوآوری زیر یک سقف هستند در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره پیشگامان در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس، برگزاری پاویون محصولات فناورانه برتر کل کشور و همچنین رونمایی از تعدادی محصول با فناوری بالا باحضور مقامات عالی رتبه کشوری ازجمله وزراء، معاونین رئیس جمهور، صاحب‌نظران صنایع و مشتریان محصولات را در برخواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس و طبق روند‌های پیش‌بینی شده برای ارزیابی محصولات، طی این فراخوان از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری داشته‌اند دعوت می‌شود تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

وی افزود: فراخوان این بخش از اسفند ماه سال گذشته منتشر شده و از بین دو هزار و ۵۰۰ محصول، ۲۵ محصول بر اساس شاخص‌های متعدد مورد ارزیابی قرار گرفته و انتخاب شده اند تا به عنوان طرح‌های برتر معرفی شوند.

عسگری با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشنواره اینوتکس کم کردن فاصله محصول با بازار است، افزود: یکی از راهکار‌ها حضور شرکت‌ها در نمایشگاه مختلف و نمایشگاه دستاورد‌های آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • تکثیر گاوهای پربازده با استفاده از فناوری تولید آزمایشگاهی جنین
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود