Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:28:53 GMT

سارق اموال جوان اسپانیایی دستگیر شد!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۴۶۵۴۰

سارق اموال جوان اسپانیایی دستگیر شد!

سارقی که اقدام به سرقت از اتباع کشورهای خارجی در مرکز تهران کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حوالی ساعت ۱۵:۴۵ روز ۱۸ مهرماه امسال یکی از اتباع جوان کشور اسپانیا با مراجعه به پلیس اعلام کرد که کیف دستی‌اش در محدوده مرکز تهران ازسوی یک سارق موتورسوار به سرقت رفته است که درپی آن ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور ماموران کلانتری و انجام تحقیقات اولیه، پرونده‌ای با موضوع  کیف‌قاپی تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی به اداره هجدهم مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که درپی آن شاکی در مقر پلیس حاضر شده و به ماموران گفت: در خیابان فردوسی در حال تردد بودم که ناگهان یک موتور سوار کیف دستی‌ام را که حاوی گوشی تلفن همراه هوشمند، مدارک هویتی و وجه نقد بود از من قاپید و متواری شد و من هم بلافاصله با پلیس تماس گرفتم.

با کسب این اطلاعات کارآگاهان با بررسی سیستمی متوجه شدند که شش فقره سرقت مشابه به همین شیوه در سیستم ثبت شده است که با توجه به اینکه احتمال وقوع تمام این سرقت‌ها از سوی یک نفر بالا بود، کارآگاهان با تجمیع پرونده‌ها دستگیری سارق را در دستورکار خود قرار دادند. همچنین در ادامه تحقیقات کارآگاهان به محل‌های سرقت مراجعه کرده و در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی چهره سارق شدند.

با شناسایی چهره سارق و بررسی آن در بانک اطلاعات مجرمان حرفه‌ای، هویت این فرد نیز از سوی ماموران شناسایی شد که پس از شناسایی مخفیگاه متهم در شهر جدید پرند و هماهنگی با مقام قضایی، مأموران در عملیاتی به محل اختفای وی رفته و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری این فرد نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن اموال مسروقه مانند گوشی، تبلت، کیف و مدارک شناسایی متعلق به تعدادی از مالباختگان اتباع  کشورهای خارجی نیز کشف و ضبط شد.

 با انتقال متهم به مقر انتظامی، او تحت بازجویی قرارگرفت که در جریان آن صراحتا به بزه انتسابی اقرار کرد و گفت:  پس از اینکه در مهرماه سال گذشته از زندان آزاد شدم دوباره شروع به سرقت کیف قاپی کردم و برای این کار موتورسیکلت ان اس قرمز رنگ یکی از دوستانم به نام مهران را گرفتم. تمامی سوژه های سرقت را هم در محدوده مرکزی شهر مانند میدان امام خمینی، خیابان فردوسی، خیابان ویلا و اطراف هتل‌های مرکز شهر انتخاب می کردم و در یک لحظه کیف دستی آنان را سرقت کرده و اموالشان را در خیابان مولوی به افراد رهگذر و به قیمت ناچیز می‌فروختم تا با پولش مواد مخدر بخرم و زندگی را بگذرانم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که متهم تاکنون به ۲۰ فقره کیف قاپی اعتراف کرده و درحال حاضر نیز با دستور مقام قضایی  برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسپانیا پلیس آگاهی تهران بزرگ سرقت کشف و ضبط موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو