Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، وی روز سه شنبه در دیدار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: افراد معتاد یا دیگر افرادی که به سمت اعتیاد کشیده می‌شوند مشکل علمی ندارند، همه آنها از عاقبت و سرنوشت شوم خود آگاه هستند و به آن علم دارند لکن مشکل این افراد «انگیزه و اراده» می‌باشد که باید این بخش در جامعه تقویت شود که از مهمترین عوامل، تقویت نیروی انگیزه، ترویج خداباوری و توحید و نیز اعتقاد به معاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله جوادی آملی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کشور ما و افغانستان مشترکات فرهنگی بسیاری با یکدیگر دارند، امروز چشم بسیاری از مردم افغانستان به ایران است، ما باید یک کشور نمونه داشته باشیم تا آنها ناامید نشوند.

وی ادامه داد: افغانستان دارای یک فرهنگ غنی و قوی است ما می‌توانیم با اتکا به مشترکات فرهنگی و کمک گرفتن از فرهنگ مشترک، غده بدخیم موادر مخدر را از منطقه ریشه کن کنیم.

این مرجع تقلید گفت: ما باید به تجارت و رونق اقتصادی افغانستان کمک کنیم، با انعقاد قراردادهای تجاری و رعایت منافع مشترک می توانیم به رفع بیکاری و کاهش گرایش مردم افغانستان به تولید مواد مخدر کمک قابل توجهی کنیم چرا که هدف آنها از تولید مواد مخدر در نهایت کسب درآمد، رفع معیشت و فرار از فقر است و چه بهتر که این مساله از طریق تولید محصولات کشاورزی مفید یا ایجاد صنایع و تولیدات صنعتی باشد و قطعاً آنها نیز به این راه گرایش بیشتری خواهند داشت.

وی بیان کرد: در این مسیر می توانید از ظرفیت علماء، اندیشمندان و مسئولین فرهنگی افغانستان نیز بهره ببرید و زمینه را برای گسترش روابط تجاری و اقتصادی همه جانبه با این کشور بیش از گذشته مهیا نمایید.

در ابتدای این دیدار نیز دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به ارائه گزارشی در خصوص انهدام باندهای بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر و ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر در کشور، خدمت آیت الله جوادی آملی ارائه کرد.

وی بیان داشت: استفاده از همه ظرفیت‌های پیشگیری در کشور از جمله استفاده از حوزه‌های علمیه، نهادهای فرهنگ‌ساز و آموزش‌وپرورش، در دستور کار ستاد مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بیکاری دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر درآمد ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه ماموران انتظامی رودان قاچاقچیان در انتقال ۳۸۴ کیلو تریاک ناکام ماندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت‌زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 384 کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

وی همچنین از کشف انواع کالای قاچاق در 48 گذشته به ارزش 20 میلیارد ریال در استان خبر داد.

جاویدان عنوان کرد: ماموران انتظامی استان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا وارز و حین کنترل محورهای مواصلاتی، موفق به کشف انواع کالای قاچاق شدند.

وی افزود: کالاهای قاچاق مکشوفه شامل: 3 هزار و 114 دست انواع البسه، یک دستگاه موتورسیکلت پاکشتی، یک دستگاه موتور قایق، 130 عدد انواع لوازم آرایشی، 192 جفت کفش، 665 دستگاه سیگار الکترونیک، 44 کارتن انواع محصولات کشاورزی، 650 عدد انواع آبمیوه خارجی، 7 دستگاه تلویزیون led و غیره فاقد مدارک است.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا 12 خودرو شوتی توقیف و 10 متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند، یادآورشد: حسب اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه بالغ بر 20 میلیارد ریال است که کلیه کالاهای مکشوفه تحویل انبار سازمان اموال تملیکی استان شد.

جاویدان تأکید کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و به تبع آن رونق و جهش تولید همه تلاش خود را به‌کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه