Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین حسین زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار ویژه خرمشهر اظهار کرد: محوریت و اتکا بر نیروی انسانی از راه‌های توسعه اقتصادی است و نیروهای تحصیل‌ کرده در این خرمشهر هرکدام می ‌توانند حامل و محور توسعه باشند که اگر نگاه مدیریتی با تکیه ‌بر ظرفیت‌های انسانی شکل گیرد، به رشد تعالی منجر می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از برترین‌های چهار دهه نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت نیروی انسانی تحصیل ‌کرده است، تأکید کرد: باید محوریت را بر سمت «انسان آموزش ‌دیده» تغییر داد؛ چرا که اگر محوریت به این سمت تغییر نکند تغییری حاصل نمی‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این آیین نبود زیرساخت‌های مناسب را از مشکلات عمده شهرستان خرمشهر دانست و گفت: خرمشهر در حوزه نگاه ملی نه ‌تنها می ‌تواند مشکلات خرمشهر را حل کند بلکه قادر به رفع مشکلات استان خوزستان نیز هست که با نگاه در امر توسعه انسانی دروازه‌های رونق اقتصادی در این شهرستان باز می ‌شود.

وی به روند انتخاب فرماندار جدید خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: مودت یکی از بهترین فرمانداران استان خوزستان است که به خاطر شایستگی و اهمیت خرمشهر از هندیجان به خرمشهر منتقل شد اما به علت مشکلات بسیار در حوزه آموزش ‌و پرورش استان، اهمیت حوزه آموزش و همچنین فرهنگی بودن وی به اصرار وزیر آموزش ‌و پرورش به‌عنوان مدیرکل استان خوزستان منصوب شد.

حسین زاده در ادامه به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز پرداخت و گفت: انتخابات از افتخارات مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی است که در این چهار دهه نهادهای قدرت بر اساس خواسته و رأی مردم در صندوق‌ها شکل داده ‌شده و در این راستا همه مسئولان موظف هستند بسترهای مشارکت‌های سیاسی مردم را با وجود همه کمبودها فراهم کنند.

وی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: باید به دنبال انتخابات بی‌طرف سالم و رقابتی در کشور، استان و شهرستان‌ها باشیم و موظف هستیم به‌عنوان وظیفه دینی و مدنی در پای صندوق‌های رأی باشیم.

کد خبر 4794461

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حسین حسین زاده استانداری خوزستان فرمانداری خرمشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بارش برف تعطیلی مدارس قزوین ثبت نام کاندیداها بیرجند شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۴۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • اوج گیری گرما در اروند
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر