Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیسی ها امروز با پیروزی برابر گل گهر علاوه بر رسیدن به یک امتیازی صدر جدول صاحب بیشترین پیروزی در لیگ نوزدهم شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرمزها امروز به هشتمین پیروزی خود دست پیدا کردند و این در حالی است که استقلال صدرنشین 7 و سپاهان رده دومی 6 برد کسب کرده اند. پرسپولیس اگرچه تا بدین جای فصل 4 شکست را در کارنامه خود می بیند اما چون این تیم تنها یک تساوی کسب کرده و البته با 8 پیروزی در جدول رده بندی شرایط ایده آلی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر شرایط به گونه ای است که هم پرسپولیس، هم سپاهان و هم شهرخودرو می توانند با پیروزی در بازی های عقب افتاده خود به صدرجدول رده بندی برسند. البته با توجه به اینکه بازی عقب افتاده پرسپولیس به مراتب ساده تر از دو تیم سپاهان و شهرخودرو است شانس قرمزها برای صدرنشینی در پایان نیم فصل اول بیشتر به نظر می رسد. پرسپولیس در بازی عقب افتاده خود در تهران به مصاف نساجی می رود، سپاهان در آبادان به مصاف صنعت نفت می رود و شهرخودرو با تراکتورسازی مصاف خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی