Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مازندران، ۸۷ طرح عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت شامل ساخت مدرسه، آب‌رسانی، راه‌سازی، احداث پل و طرح هادی در سراسر این استان به بهره‌برداری رسید و برای راه‌اندازی این تعداد طرح عمرانی و زیربنایی بیش از ۱۳۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در حاشیه افتتاح مدرسه ۹ کلاسه برکت شهیدان حجازی در شهر گلوگاه اظهار کرد: وضعیت کشور به لحاظ امکانات تحصیلی خوب است و قابل قیاس با گذشته نیست.
وی تصریح کرد: مشکل اصلی سیستم آموزشی ما بحث حرفه‌آموزی است که این معضل و کمبود باید با آموزش حرفه و مهارت به دانش‌آموزان مرتفع شود.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در کنار فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی از جمله ساخت مدارس، تمرکز اصلی اقدامات خود را بر ایجاد اشتغال گذاشته است.
مخبر با تاکید بر احیای بنگاه‌های اقتصادی تعطیل یا نیمه تعطیل مانده گفت: ستاد اجرایی فرمان امام از طریق راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زایی خرد و خانگی، ۱۱۰ هزار شغل را در قالب ۳۰ هزار طرح تا پایان سال در مناطق محروم ایجاد می‌کند.
به گزارش ایسنا، گفتنی‌ست ستاد اجرایی فرمان امام از طریق بنیاد برکت ساخت ۲ هزار مدرسه را در مناطق محروم و روستایی در دست اقدام دارد که تاکنون دستور ساخت ۱۷۰۰ مدرسه ابلاغ شده است.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام همچنین در دیدار با خانواده شهید قاسم موجرلو، از شهدای غواص شهرستان گلوگاه، از پدر و مادر این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آورد، شهید موجرلو سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلا ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت؛ آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان در قالب پروژه‌های ملی،استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در استان درحال‌ انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با اشاره به اینکه خدمات آبرسانی در حوزه محرومیت‌زدایی‌از طریق سه حوزه استانی، ملی و پروژه‌های ذیل قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) انجام‌می‌شود گفت: در سه حوزه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کرمانشاه و شهرستان‌های غربی آبرسانی به ۸۲۰ روستا در دست اجرا است که موضوعی بی‌سابقه بوده.

وی گفت: از مجموع طرح‌های آبرسانی به ۸۲۰ روستای که طی دوسال در دست اجرا بوده‌، ۳۲۰ روستا آماده افتتاح و بهره‌برداری است که ۲۱۰ روستای آن در قالب طرح‌های اجرایی قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) و ۱۱۵ طرح نیز در قالب پروژه‌های ملی و استانی بوده است که طی یکی دو ماه آینده به بصورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تا به امروز در ۳۲۰ پروژه روستایی ۶۲۵ کیلومتر لوله‌گذاری، ۱۵۳ باب مخزن، ۴۹ باب ایستگاه پمپاژ و ۴۶ حلقه چاه حفر شده است و در مجموع ۴۵ هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند شده‌اند.

وی پروژه امام علی (ع) یک، در کرمانشاه را به عنوان محرومترین پروژه در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این پروژه ۱۸ روستا را تحت پوشش دارد و تا پایان اردیبهشت‌ماه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

داودی اضافه کرد: با اجرای این ۱۸ پروژه روستایی که تا به امروز آبرسانی به هشت روستای آن انجام گرفته و ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان اردیبهشت به بهره‌برداری خواهد رسید، در مجموع بیش از ۲۰۰۰ هم‌استانی که تا به امروز، هیچگونه دسترسی به آب شرب نداشتند از نعمت آب سالم بهره‌مند خواهند شد.

وی می‌گوید: پیش از این آبرسانی به این روستاها به صورت سیار انجام می‌گرفت یا مردم از چشمه‌های محلی غیربهداشتی استفاده می‌کردند که با افتتاح این پروژه از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

کد خبر 749549

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر