Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول با برتری ۰-۲ مقابل سالزبورگ صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول در شبی که موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند، در نهایت با درخشش در نیمه دوم مقابل سالزبورگ به برتری دست یافتند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و محمد صلاح در همان دقیق چهار در موقعیتی بسیار خوب فرصت گلزنی داشت، اما ضربه او از سمت راست محوطه با مهار استانکوویچ همراه شد.

سه دقیقه بعد، سالزبورگ تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ابتدا آلیسون به زیبایی ضربه رابرتسون را مهار کرد و در ادامه نیز عکس العمل خوبی مقابل ضربه مینامینو نشان داد.

دقایقی بعد این لیورپول بود که دوباره صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سادیو مانه ابتدا توسط استانکوویچ مهار شد و در ریباند نیز مدافعان سالزبورگ مقابل ضربه نبی کیتا ایستادگی کردند.

در دقیقه ۲۸ و روی پاس نبی کیتا، محمد صلاح صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل اول لیورپول شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۳۴ این بار محمد صلاح شانس خود را برای گلزنی از روی یک ضربه ایستگاهی امتحان کرد، اما شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در لحظات پایانی نیمه اول و روی پاس صلاح، این بار نبی کیتا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما ضربه او در مقابل دروازه با مهار استانکوویچ همراه شد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

در ابتدای نیمه دوم و روی پاس عمقی و فوق العاده مانه، محمد صلاح در مقابل دروازه باز هم تک به تک شد اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه سالزبورگ به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۸ این ارلینگ هالند بود که در محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی پاس فرمینو، محمد صلاح باز هم تک به شد اما تلاش او برای جا گذاشتن دروازه بان حریف توام با ناکامی بود و ستاره مصری یک فرصت فوق العاده دیگر را نیز از دست داد.

اما در دقیقه ۵۷ حملات لیورپول بالاخره نتیجه داد و این تیم به گل رسید. ارسال سادیو مانه توام با خروج اشتباه استانکوویچ شد تا نبی کیتا در مقابل دروازه بدون سنگربان با ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر برساند.

اما دو دقیقه بعد لیورپول به گل دوم رسید. این بار و روی پاس هندرسون، محمد صلاح در موقعیتی تک به تک استانکوویچ را جا گذاشته و با یک ضربه زیبا از زاویه ای تقریبا بسته، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

در ادامه جریان مسابقه آرام شد و لیورپول مالکیت بازی را در دست گرفت. در دقیقه ۷۳ مینامینو صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او بعد از برخورد به رابرتسون به بیرون رفت.

دقایقی بعد محمد صلاح فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما ضربه او از درون محوطه توسط استانکوویچ مهار شد. در دقیقه ۸۸ لیورپول باز هم صاحب موقعیت شد، اما ضربه سادیو مانه بعد از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد تا در نهایت لیورپول با همان نتیجه ۰-۲ سالزورگ را مغلوب کند.

ناپولی نیز با برتری پرگل ۰-۴ مقابل خنک صعود خود به عنوان تیم دوم را قطعی کرده و بعد از لیورپول راهی دور بعدی لیگ قهرمانان شد. سالزبورگ نیز علیرغم شایستگی های فراوان باید در ادامه فصل در لیگ اروپا به رویاپردازی های خود ادامه دهد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول سالزبورگ سالزبورگ لیگ قهرمانان اروپا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها

در این دیدار که ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در بانکوک آرنا آغاز شد، ملی‌پوشان ایران با ترکیب باقر محمدى، محمدحسين درخشانى، مهدى كريمى، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف صف‌آرایی کردند.

ایران که مثل همیشه بازی را پرفشار شروع کرده بود روی نفوذ سالار آقاپور و اشتباه مدافع حریف مشرب عادلوف به گل اول رسید اما جورائف از روی یک ضربه کاشته خیلی زود گل ایران را پاسخ داد. 

در حالیکه ایران حاکم مطلق بازی بود و موقعیت‌های متعدد گلزنی یکی پس از دیگری هدر می‌رفت، این ازبکستان بود که روی یک غافلگیری توسط بازیکن شماره ۱۱ اخمتزیانوف به گل دوم رسید. 

بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک  به سود ازبکستان به پایان رسید. ایران نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد که در نتیجه همین عملکرد ضربه اوت مسلم اولادقباد پس از برخورد به اخمتزیانوف وارد دروازه حریف شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 پس از این گل فشار ایران ادامه داشت و بازیکنان ازبکستان به بازی فیزیکی و درگیری رو آوردند که داور مشرب عادلوف را بعد از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج کرد. ایران از فرصت چهارنفره شدن تایلند استفاده کرد و روی پاس سالار آقاپور، این بهروز عظیمی بود که با پای چپ گل سوم ایران را به ثمر رساند. 

علیرغم حملات ایران این اخمتزیانوف بود که با یک بغل پا گل دوم خود و سوم ازبکستان را وارد دروازه ایران کرد تا در پنج دقیقه مانده به پایان بازی همه چیز به تساوی کشیده شود. این نتیجه تا پایان وقت نیمه دوم ادامه داشت و بازی به وقت اضافه کشیده شد. 

در آغاز پنج دقیقه اول وقت اضافه علی اکرمی خطای ششم را از ازبک‌ها گرفت تا ایران از نقطه دوم صاحب پنالتی شود که دروازه‌بان ازیک این ضربه را مهار کرد و سایر حملات ایران نیز راهی به دروازه نیافت. 

در نیمه دوم وقت اضافه نیز بازی یکطرفه ایران به گلی نینجامید و حتی در حالیکه تنها ۵ ثانیه از باقی مانده بود ضربه سنگین احمدعباسی به تیر برخورد کرد تا کلکسیون بدشانسی‌های ایران تکمیل و بازی به ضربات مرگبار پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی باقر محمدی با مهار دو ضربه پنالتی به ایران کمک کرد تا در مجموع ایران با پیروزی هفت بر هشت حریف را شکست دهد.

ایران با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت و روز یکشنبه ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند میزبان می‌رود.

دیگر خبرها

  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی