Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@05:16:02 GMT

حذف زنیت از اروپا با گل به خودی سردار آزمون!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۱۵۶

زنیت روسیه با شکست برابر بنفیکا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند، اما تیم‌های چلسی، والنسیا و دورتموند با کسب پیروزی در میان ۱۶ تیم برتر قرار گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه بازی‌های هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های چلسی، دورتموند، والنسیا و لیون توانستند در جمع ۱۶ تیم برتر قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در یکی از بازی‌های شب گذشته مهم بارسلونا برابر اینتر قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد.

ابتدا کارلس پرس برای آبی اناری‌ها گلزنی کرد، اما روملو لوکاکو توانست در دقیقه ۴۴ بازی را مساوی کند. در حالی که اینتر برای صعود به گل نیاز داشت آنسو فاتی در دقیقه ۸۶ نتیجه را ۲ بر یک به نفع بارسا کرد تا حذف تیم ایتالیایی قطعی شود. در این گروه دورتموند به مصاف اسلاویا پراگ رفت و ۲ بر یک مهمانش را شکست داد و در کنار بارسلونا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

در گروه G. زنیت شکست سنگین ۳ بر صفر را برابر بنفیکا تجربه کرد و نه تنها به دور بعد صعود نکرد بلکه فرصت راهیابی به لیگ اروپا را نیز از دست داد.

فرانکو چروی و پیتزی گل‌های بنفیکا را در دقایق ۴۷ و ۵۸ به ثمر رساندند و در دقیقه ۷۹ سردار آزمون به اشتباه دروازه شان را برای سومین بار باز کرد. مهاجم ایرانی زنیت تا پایان تیمش را همراهی کرد. تیم روسی از دقیقه ۵۶ با اخراج داگلاس سانتوس ۱۰ نفره شد. بنفیکا توانست با این برد به لیگ اروپا صعود کند. لیون نیز با تساوی ۲ بر ۲ برابر لایپزیگ به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی صعود کرد.

در گروه H. والنسیا با تک گل رودریگو در دقیقه ۲۴ توانست آژاکس را شکست دهد و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابد. آژاکس در لیگ اروپا رقابت خواهد کرد. چلسی برابر لیل قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تامی آبراهام و سسار آسپیلیکوئتا با گل‌های خود تیمشان را راهی یک هشتم نهایی کردند.

هشت دیدار دیگر مرحله گروهی امشب (چهارشنبه) برگزار می‌شود تا چهره ۱۶ تیم برتر این بازی‌ها مشخص شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی زنیت آزمون تابناک ورزشی گل بخودی انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟

آفتاب‌‌نیوز :

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «رُما پرس» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین دنیله دروسی سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۱۲،۵ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت