Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان سیزدهمین دوره بازی‌های جنوب آسیا در سال ۲۱۰۹ که به میزبانی نپال برگزار شد کشور‌های هند، نپال، سریلانکا، پاکستان و بنگلادش به ترتیب در جایگاه اول تا پنجم قرار گرفتند.

بر همین اساس حمید بنی تمیم نماینده اتحادیه جهانی کشتی و دبیر کل کنفدراسیون کشتی آسیا درباره سطح رقابت‌های کشتی در این دوره از بازی‌های ورزشی جنوب آسیا اظهار داشت: به طور حتم با توجه به اینکه کشتی هنوز در این بازی‌ها جا نیفتاده است نمی‌توان به لحاظ کمی و کیفی توقع بالایی از برگزاری آن داشت، اما در سطح خودش قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اقدام ارزشمند قهرمان عنواندار کشتی ایران در حمایت از هموطنان محروم

بازسازی میدان مرکزی ماخاچکالا توسط قهرمان نامدار کشتی روسیه+ تصاویر

وی تاکید کرد: از نکات قابل توجه این مسابقات می‌توان به علاقه مندی و تلاش مسئولان ورزش کشور‌های حاضر جهت توسعه و رشد کشتی در این منطقه از آسیا اشاره کرد که واقعا در راستای ترویج کشتی برای ماندگاری همیشه در المپیک‌ها این موضوع بسیار پُر اهمیت است.

سرپرست پیشین فدراسیون کشتی افزود: گزارش مطلوبی از این مسابقات را به مسئولان اتحادیه جهانی کشتی منعکس خواهم کرد و اطمینان دارم در آینده کشور‌های این منطقه از آسیا نیز همچون هند جزء مدعیان کشتی در آسیا و البته جهان خواهند شد، البته به شرط آنکه با همین تلاش و برنامه ریزی حرکت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قبل از مراسم اختتامیه مهمان رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان ورزش نپال بودم و آن‌ها به دلیل حمایت‌های سال‌های گذشته ایران که منجر به رشد و توسعه کشتی این کشور شده بود قدردانی ویژه‌ای داشتند.

گفتنی است در این دوره از بازی‌های جنوب آسیا ۵ کشور در دو رشته کشتی آزاد و زنان حضور داشتند و نپالی‌ها توانستند برای نخستین بار به مدال طلا در رشته کشتی برسند.

بیشتر بخوانید:حضور نجاتی، گرایی، عبدولی و قاسمی در تورنمنت ایتالیا/ اردوی فرنگی کاران پس از جام تختی

انتهای پیام/

پایان سیزدهمین دوره بازی‌های جنوب آسیا در نپال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • نماز جمعه سنندج
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور