Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@00:46:07 GMT

حضور زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۴۰۰۹

حضور زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی است

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه امروز حضور زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی است گفت: جنگ نرم ما یارگیری است و در گام دوم انقلاب هم یارگیری برای سربازی امام عصر (عج) و تاکید رهبر انقلاب بر ۸ میلیون جوان انقلابی است که باید چهره به چهره جذب کرد و برنامه‌ریزی در تمام اقشار بویژه دانش‌آموزی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، محمد خوشقدم،فرمانده سپاه ناحیه شاهرود شب گذشته 19 آذر در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان حوزه‌های بسیج خواهران این شهربا بیان اینکه زنان نقش اساسی در شروع اسلام از ابتدا داشتند و با پیامبر هجرت کردند و در جبهه، جنگ و حادثه عاشورا نقش پررنگ داشتند اظهار کرد: قبل از اسلام نگاه متفاوت به زنان بود که زنده به گور کردن و اهمیت ندادن به زنان و برده داری و کنیزداری و قائل نبودن شان برای زنان بوده است.
فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: بعد از اسلام زنان دارای شان و جایگاه شدند و سوره کوثر در شان و منزلت حضرت زهرا (س) که خیر کثیر را مطرح کردند و اهمیتی که شخص پیامبر برای زنان قائل بودند باید مورد توجه باشد.
وی با اشاره به هفت هزار شهیده زن در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس متذکر شد: امروز حضور زنان در خط مقدم جبهه فرهنگی است و بسیج جامعه زنان در همه اقشار مختلف که نیمی از جامعه هستند را باید پوشش دهد و در این زمینه تلاش کند.
خوشقدم با اشاره به اینکه امروز باید چهره به چهره نسل جوان را جذب کنیم متذکر شد: باید بحث بسیج جامعه زنان را جدی گرفت و تلاش در جذب جوانان و نوجوانان دختر داشت چرا که کسانی هستند به راحتی آن‌ها را جذب می‌کنند.
به گفته وی؛ جنگ نرم ما یارگیری است و در گام دوم انقلاب هم یارگیری برای سربازی امام عصر (عج) است و تاکید رهبر انقلاب بر ۸ میلیون جوان انقلابی است که باید چهره به چهره جذب کرد و برنامه ریزی در تمام اقشار بویژه دانش‌آموزی انجام شود.
گفتنی است در این مراسم با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان سمنان، احکام خانم‌ها سبحانی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی کوثر، حسنی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س)، قربانیان فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان زینب کبری (س) و عجمی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان ریحانه الرسول به آنان ابلاغ شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سپاه زنان جبهه فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد نوبخت نیا  فرماندار این شهرستان  ضمن تشکر از زحمات و اقدامات بسیج سازندگی سپاه در حوزه های مختلف به ویژه در امر محرومیت زدایی گفت:نقش بسیج سازندگی در امر محرومیت زدایی شایسته تقدیر است و  هر زمان در امور مختلف توسعه با فرهنگ بسیجی عمل کرده ایم ، موفق شده ایم.

سرهنگ اسماعیلی مسئول بسیج سازندگی سپاه نقده با اشاره به اینکه بسیج سازندگی چون گذشته در راستای امور محوله به ویژه در حوزه محرومیت زدایی و ایجاد بستر های لازم در حوزه های مختلف پای کار است ؛ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

در این دیدار مقرر شد  اولویت‌های روستاهای هدف مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفته و سپس در راستای رفع محرومیت زدایی اقدامات عملی صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان