Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همهشری آنلاین به نقل از ایرنا، فرماندار رفسنجان شامگاه سه‌شنبه نوزدهم آذر در آیین افتتاح این طرح درمانی، راه‌اندازی این مجموعه بزرگ دندانپزشکی را گامی موثر در ارائه خدمات به مردم دانست و گفت: رفسنجان در زمینه بهداشت و درمان قدم‌های شایسته و ارزنده‌ای را برداشته است.

مجید فصیحی هرندی بیان کرد: در این شهرستان بیمارستان تخصصی با بهترین تجهیزات مدرن و پیشرفته توسط خیران در حال احداث بوده ضمن این‌که پلی‌کلینیک تخصصی نیز جهت انجام خدمات به قشر بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در خیابان امیرکبیر در دست انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیمارانی هستند که از جنوب استان کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان برای درمان مسافت‌های زیادی را به تهران و یزد طی می‌کنند که با راه‌اندازی مراکز تخصصی در شهرستان رفسنجان آنها می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و از خطرات احتمالی سفر به شهرهای دور نیز جلوگیری به عمل می‌آید.

هرندی خاطرنشان کرد: مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان آگاه مجتمعی با تمام امکانات به روز که می‌تواند برای بانوان خدمات رفاهی ارائه دهد و این مجموعه نیز در جنوب شرق استان منحصر به فرد است.

امام جمعه رفسنجان هم در این آیین با اشاره به اینکه توجه به بهداشت دهان و دندان جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد بیان کرد: در زمان پیامبر گرامی، مردم به این فهم از دانش در راستای مسایل دندانپزشکی نرسیده بودند اما در قالب معنوی و دینی پیامبر اسلام فرمودند نمازی که با مسواک زدن خوانده شود ۷۰ برابر ثواب بیشتر از نماز بدون مسواک زدن دارد.

حجت الاسلام اصغر عسکری بیان کرد: در دین اسلام؛ مسایل بهداشتی مقدم بر درمان است و هرچه بیشتر به امر ومقوله بهداشت و اموزش هزینه کنیم جامعه به سمت سلامت پیش می‌رود.

 جواد متین، مدیرعامل شرکت بهبود سلامت رفسنجان هم در این آیین با اشاره به این‌که این شرکت از سال ۹۶ در راستای ارتقای کیفیت امر خدمات بهداشتی ودرمانی به پرسنل و نیروهای مجتمع مس و عامه مردم کار خود را آغاز کرد افزود: این شرکت با مشارکت شرکت افق مس و مشارکت بخش خصوصی درمانگاه دندانپزشکی حکیم مس را راه‌اندازی کرد.

وی با اشاره به صرف اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد تومان برای احداث این درمانگاه تصریح کرد: مجهزترین درمانگاه دندانپزشکی استان کرمان طی ۱۰ ماه در رفسنجان به بهره‌برداری رسید.

متین خدمات و امکانات این درمانگاه را شامل ۵ یونیت پیشرفته دندانپزشکی، ۲ بخش رادیولوژی، اتاق استریل، بخش دندانپزشکی عمومی و تخصصی کودکان وناهنجاری‌های فک و... عنوان کرد.

کد خبر 469361 برچسب‌ها دندان و دندانپزشکی استان سیستان و بلوچستان استان‌ کرمان استان هرمزگان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دندان و دندانپزشکی استان سیستان و بلوچستان استان کرمان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور