Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:27:42 GMT

بوشهر ظرفیت تبدیل به قطب قایقرانی کشور را دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۴۴۴۵

بوشهر ظرفیت تبدیل به قطب قایقرانی کشور را دارد

جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در بازدید از کمپ قایقرانی بوشهر افزود: در این ارتباط رفع مشکلات موجود هیات قایقرانی از جمله لایروبی اسکله قایقرانی نیازمند برنامه ریزی و طرح جامع است.

وی اضافهکرد: ایجاد پایگاه منطقه‌ای قایقرانی در بوشهر نیازمند حمایت مسئولان استانی است تا از این فرصت برای پیشبرد اهداف ورزش‌های آبی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر نیز گفت: یکی از این ظرفیت‌های ورزشی این استان مربوط به هیات قایقرانی است که در سال‎‌های اخیر فعالیت خوبی داشته‌است.

عبدالکریم گراوند افزود: هیات قایقرانی بوشهر با وجود ورزشکاران حرفه‌ای همواره مقام‌های فردی و تیمی ارزشمندی در سطح ملی و آسیایی هم کسب کرده‌است.

رئیس هیات قایقرانی بوشهر استان بوشهر گفت: ۱۲۰۰ ورزشکار در رشته قایقرانی در این استان فعالیت دارند و امسال نیز قایقرانان بوشهری هشت طلا ، ۶ نقره و هفت برنز در مسابقات ملی و بین‌المللی کسب کردند.

مهدی زارعی افزود: کسب مدال طلای آسیا توسط عرفان زنده پی، کاپ قهرمانی تیمی کشور برای نخستین بار توسط تیم منتخب بوشهر و عنوان نایب قهرمانی تیم بانوان در المپیاد ورزشی کشور از عمده موفقیت های هیات قایقرانی است.

زارعی اظهار داشت: همچنین هیات قایقرانی میزبانی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال کشور، آب‌های آرام، کانو کانادایی، کایاک و انتخابی تیم ملی بوده‌است.

وی گفت: عمده مشکل هیات قایقرانی مربوط به لایروبی کمپ قایقرانی و مالکیت کمپ است که انتظار داریم با حمایت استاندار لایروبی کمپ انجام و زمین مورد استفاده توسط هیات قایقرانی هم به نام این هیات شود.

برچسب‌ها عبدالکریم گراوند جمشید تقی زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمشید تقی زاده جمشید تقی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم