Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جشنواره ورزشی روستاییان و عشایری منطقه ۲ کشور در شهرهای شهرکرد و فارسان به مدت دو روز در استان ادامه دارد.

در این جشنواره ۴۲۰ ورزشکار زن و مردم از استان‌های چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد با هم به رقابت می‌پردازند. 
این جشنواره در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، هفت‌سنگ، چوب‌کشی، دو سرعت و دو استقامت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس فدراسیون ورزش روستایی و عشایری پیشتر به ایرنا گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ خانه ورزش روستایی در کشور تجهیز شد.

غلامرضا جعفری در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در شهرکرد افزود: این تعداد خانه ورزش روستایی در قالب حمایت وزارت ورزش و جوانان و ستاد مبارزه با مواد مخدر به لوازم ورزشی تجهیز شده است. 
به گفته وی، برای تجهیز هر خانه ورزش روستایی ۳۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت که در مجموع تاکنون ۷۰ میلیارد ریال برای تجهیز خانه های روستایی هزینه شده است. 
وی تصریح کرد: ۵۰ درصد از اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز خانه های ورزشی از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و مابقی با کمک ستاد مبارزه با مواد مخدر تامین شده است. 

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری امسال میزبان ۱۸ دوره مسابقات و اردوهای ورزشی بوده است و این استان به عنوان اردوبام ایران شناخته می‌شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان چهارمحال و بختیاری ستاد مبارزه با مواد مخدر والیبال وزارت ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم