Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رضا جباری» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص برتری پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر افزود: سرخ‌پوشان در این دیدار توانستند با ارائه عملکرد منطقی و درست سه امتیاز را تصاحب کنند. هر چند هنوز هم ضعف‌هایی وجود دارد اما در مجموع عملکرد تیم راضی کننده بود.

وی اظهار داشت: کالدرون در ۲ هفته اخیر به ترکیب اصلی خودش رسیده است و سرانجام ترکیب تیمش را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضعف‌هایی پیش از این در ترکیب وجود داشت اما  رفته رفته مشکل حل شد و دیگر کالرون قالب اصلی تیمش را پیدا کرده است. در هفته‌های اخیر مشکلاتی مانند بازی دادن همزمان به «محمد نادری» و «محمد انصاری» در ترکیب، بکار نگرفتن بازیکنان در پست‌های تخصصی، پرسپولیس را اذیت کرد اما کالدرون دیگر از بازیکنانش به شناخت کافی رسیده و نتیجه آن هم موفقیت تیم است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نظر بازیکن مشکل نداشت. کالدرون در این هفته‌ها به نظر می‌رسد به خوبی از اطرافیانش مشاوره می‌گیرد و به همین خاطر این موضوع در تصمیمات وی تاثیر گذار بود. کالدرون توانایی‌های بازیکنانش را شناخته و به خوبی از آن بازی می‌گیرد.

جباری در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: ما در شرایط خیلی بدتر از این قهرمان شدیم. اوایل فصل کمی مشکل داشتیم و به خاطر شناخت نداشتن کالدرون از بازیکنان کمی فرصت‌سوزی کردیم اما اکنون در شرایط خوبی به صدر جدول نزدیک هستیم. می‌توانیم دوباره موفقیت‌هایمان را تکرار کنیم و منتظر چهارمین قهرمانی باشیم.

وی در مورد هم‌گروهی پرسپولیس با الدحیل قطر، الشارجه امارات و التعاون عربستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: نام پرسپولیس همیشه به تن رقیبان لرزه می‌اندازد و تیم‌ها همیشه به پرسپولیس به عنوان یک مدعی نگاه می‌کنند. شرایط مهیا است و برای موفقیت در آسیا باید چند بازیکن جذب شوند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در آسیا هیچ حریف آسانی وجود ندارد و تیم‌های هم‌گروه همه در کشورهایشان مدعی اصلی قهرمانی هستند اما می‌توانیم به موفقیت پرسپولیس خوشبین باشیم و بین این تیم‌ها به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌های ایرانی چندین سال است که از کسب عنوان در آسیا باز ماندند، تصریح کرد: تنها فرق ما با سایر تیم‌ها در امکانات است. به طور حتم اگر امکانات امارات و یا قطر را داشتیم هر سال ما در آسیا عنوان‌دار می‌شدیم. ایران از نظر استعداد برزیل آسیا است و کمتر کشوری در دنیا است که استعدادهای ایران را داشته باشد اما از نظر امکاناتی در قیاس با کشورهای رقیب زیر صفر هستیم.

جباری گفت: فرق دیگر هم استفاده از بازیکنان خارجی است. تیم‌های چینی و ژاپنی و حتی عربی بازیکنانی را به خدمت می‌گیرند که پول آنها اندازه بودجه تیم‌های ما است.  تیم‌های ایرانی تا الان اگر عنوانی به دست آوردند و به جایی رسیدند فقط به خاطر غیرت بازیکنان بود.

برچسب‌ها پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پیشکسوت فوتبال گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پیشکسوت فوتبال گابریل کالدرون پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پیشکسوت فوتبال گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی

سخنگوی شهرداری تهران طی پیامی درگذشت حسین تبریزی؛ خبرنگار پیشکسوت صداوسیما را تسلیت گفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران طی پیامی درگذشت حسین تبریزی، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

«خبر تلخ از دست دادن دوست و همکار خوبمان، خبرنگار پیشکسوت صداوسیما، آقای حسین تبریزی همه ما را در خانواده بزرگ شهرداری تهران بهت‌زده و عزادار کرد.

گزارش‌های اثرگذار آن مرحوم، غیر از آنکه در راستای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم بود، راهگشای مدیران ارشد مجموعه مدیریت شهری قرار می‌گرفت.

از خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و مغفرت الهی را آرزو و ضایعه پیش‌آمده را محضر خانواده محترم و همکاران تسلیت عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت سخنگوی شهرداری تهران در پی درگذشت مرحوم تبریزی
  • خبرنگار پیشکسوت صداوسیما درگذشت
  • در گذشت خبرنگار باسابقه صداوسیما
  • حسین تبریزی درگذشت
  • یک دورهمی با حضور معلمان فرهیخته و پیشکسوت
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • شجاع گل سال آسیا را تکرار کرد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • ماجرای ترور پیشکسوت معروف کشتی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر چه بود؟ | ویدئو