Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران پتروشیمی تندگویان ماهشهر نسبت به شیوه اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این واحد تولیدی انتقاد کردند.

به گفته کارگران پتروشیمی تندگویان؛ طرح طبقه‌بندی مشاغل را به درستی اجرا نکرده‌اند. ضرایب به گونه‌ای است که  دریافتی‌های کارگران این واحد پتروشیمی کمتر از دیگر واحدهای پتروشیمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از کارگران؛ برای کارگران فنی مکانیک، جوشکاری، تراشکاری و مونتاژکاری در این واحد تولیدی نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان درنظر گرفت شده است و کارگران خدماتی حدود ۵۰۰ هزار تومان. درحالی‌که در دیگر شرکت‌ها بر اساس فن و سابقه کاری دریافتی‌های کارگران را افزایش داده‌اند.

به گفته کارگران؛ انتقادات کارگران با کارفرما مطرح شده است و کارفرما متعهد شد موضوع را تا دی ماه بررسی کرده و به اطلاع کارگران برساند.

پتروشیمی تندگویان نزدیک به ۱۵۰۰ کارگر دارد که نزدیک به ۱۳ شرکت پیمانکاری در آن فعالیت دارند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • زیرگذر طرح بزرگراه شهید تندگویان به بهره برداری می رسد