Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@23:22:06 GMT

راهپیمایی دونده 73 ساله زن از آمریکا تا نپال

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۸۲۲

راهپیمایی دونده 73 ساله زن از آمریکا تا نپال

دونده 73 ساله زن آمریکایی در حرکتی انسان دوستانه و برای انجام امور خیریه سفر طولانی 9 هزار مایلی خود از آمریکا تا نپال را آغاز کرد. آرزوکیهان

به گزارش ایران آنلاین به نقل از وایرد، «رزی سوول پاپ » 73 ساله سفر خود را به منظور جمع آوری پول برای امور خیریه از برایتون آمریکا آغاز کرده است.

هدف رزی تلاش برای افزایش پشتیبانی از پروژه های بهبود سلامت ، آموزش و معیشت جامعه نپال است که در پی زلزله سال 2015 میلادی بخش های زیادی از آن ویران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزی در این باره گفت:« هدف فقط غذارسانی به مردم نیست بلکه باید به افراد با استعداد در نپال آموزش داد تا غذای خود را پرورش دهند. در سفر خود نمی دانم هر شب به کجا می رسم و کجا می توانم بخوابم اما تمام وسایلم را در سه چرخه قرمز رنگ پشتم می گذارم و پس از استراحت هر صبح دوباره شروع به دویدن می کنم .امیدوارم بتوانم پول کافی برای حمایت انجام این کار را پس از پایان راهپیمایی جمع آوری کنم.»

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.
وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع کسب نماید.

کد خبر 6089298

دیگر خبرها

  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • مريم طوسى قهرمان مسابقه معتبر SAC آمريكا
  • رازی که «هوش مصنوعی» دربارۀ این نقاشی 500 ساله کشف کرد
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • آغاز انتخابی جام جهانی ووشو از امروز در چین با حضور ۳۸ کشور