Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوای لنرد بامداد پنجشنبه به همراه لس آنجلس کلیپرز به مصاف تورنتو رپترز در کانادا خواهد رفت.

طرفداری- بامداد پنجشنبه، کوای لنرد برای اولین بار در کانادا مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

همه چی در عرض یک سال رخ داد. ترید عجیب سن آنتونیو اسپرز و تورنتو رپترز، به وجود آمدن Load Management با کم بازی کردن در فصل عادی، اوج گیری رپترز، پرتاب تاریخی مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز، فینالیست شدن کانادایی ها برای اولین بار، قهرمانی تورنتو با شکست گلدن استیت وریرز و سرانجام ترک کانادا و پیوستن به لس آنجلس کلیپرز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوای لنرد مانند یک رویای شیرین برای کانادا بود و حال با به جا گذاشتن بزرگترین افتخار بسکتبالی این کشور، مانند یک اسطوره به کانادا باز خواهد گشت.

زمانی که لنرد در اسپرز بازی می کرد و بهترین مدافع لیگ بود، کسی فکرش را هم نمی کرد که MVP فینال 2014 با 2 جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال و قرار گرفتن میان نامزدهای MVP سال 2017، سن آنتونیو را ترک کند. اتفاقات عجیب و مرموزی که تا به امروز هم هنوز دلیلش مشخص نیست، باعث شد تا سن آنتونیو بیخیال بهترین بازیکنش شود و او را به کانادا بفرستد. لنرد با تمام لحظات به یاد ماندنی اش در اسپرز، سن آنتونیو را به مقصد تورنتو ترک کرد و آخرین قاب او در لباس اسپرز، همان مصدومیت ناگوارش در فینال کنفرانس غرب سال 2017 مقابل گلدن استیت وریرز بود. لنرد خیلی زود در تورنتو با آن خنده عجیبش در کنفرانس خبری، توجه ها را جلب کرد. بازی نکردن او در تعداد قابل توجهی از بازی های رپترز، باعث شد تا کم کم عبارت Load Management بر سر زبان ها بیافتد. داستان پلی آف و اوج گیری رپترز به دست او نیز، مهم ترین اتفاق NBA در فصل اخیر بود.

کوای لنرد با همان رفتار همیشگی اش و خونسردی مثال زدنی اش، تورنتو نیک نرس را قدم به قدم جلو برد و توانست نام این فرنچایز را در تاریخ NBA جاودانه کند. می توان از مصدومیت های ابر ستاره های گلدن استیت گفت، می توان پرتاب او به فیلادلفیا را شانسی خطاب کرد، اما چیزی که در تاریخ NBA می ماند، نام تورنتو رپترز و کوای لنرد است و نه چیز دیگری. 

لنرد 10 رای از 11 رای MVP فینال را کسب کرد و به اولین بازیکن تاریخ NBA تبدیل شد که در دو کنفرانس شرق و غرب MVP فینال می شود. هوای سرد تورنتو و دور بودن از خانواده، باعث شد تا لنرد تنها یک سال پس از پیوستن به رپترز، این تیم را به مقصد زادگاهش لس آنجلس ترک کند. شاید در ابتدا رفتن او از تورنتو بسیار غم انگیز به نظر می رسید، اما کانادایی ها بهتر از هر کسی می دانند که لنرد در همین یک سال نیز توانست آرزوی تقریبا محال آنها را برآورده کند و اسم رپترز را نیز میان قهرمانان دنیای بسکتبال قرار دهد. کوای لنرد تورنتو را ترک کرد، اما همین یک سال نیز برای بازنشسته شدن شماره او و حتی ساختن مجسمه اش در اسکوشا بانک آرنا کافی است.

بامداد پنجشنبه لنرد برای اولین از زمان ترک رپترز، به کانادا باز خواهد گشت و طرفداران تورنتو آماده هستند تا از کسی که آنها را به شیرین ترین رویای شان رساند، به گرمی استقبال کنند.

ویدیو قدردانی تورنتو رپترز از کوای لنرد

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت. این تیم از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899867

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت
  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان