Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعات و آمارهای موجود در صنعت بیمه باید به محتواهای قابل ارائه برای اخذ تصمیم گیری و برنامه ریزی در زمانهای مناسب تبدیل شود.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، معاون اتکایی بیمه مرکزی در چهارمین گردهمایی معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکت های بیمه با بیان این مطلب از کیفیت بالا و بهنگام سازی به عنوان مهم ترین ویژگی ها و کارکردهای آمار یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش غلامعلی جهانگیری با تبیین و تشریح جزییات سامانه آماری تهیه شده موسوم به داشبورد مدیریتی گفت: عملیاتی و اجرایی شدن فعالیت های بیمه ای بدون آمار و اطلاعات امکانپذیر نیست و دراین زمینه کیفیت آماردهی بسیار مهم است.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی با اشاره به سالنامه های فصلی و سالانه که بصورت فیزیکی منتشر می شوند گفت : در حال حاضر با توجه به سرعت تبادل اطلاعات نمی توان به این کتابها اتکا کرد چرا که تحلیل های مطلوب و مفید از اطلاعات بروز بدست می آید.

جهانگیری در ادامه سخنان خود گفت: افزایش اطلاعات و آمارهای تولیدی از صنعت بیمه در شاخص ها و متغیرهای گوناگون، تحلیل آنها را دشوار کرده و قطعا کنترل آنها از توان انسان خارج است و همین موضوع ایجاب می کند که بهره گیری از ابزارها و سامانه های الکترونیکی در دستور کار همه ی مدیران و کارشناسان قرارگیرد.

وی از تجمیع اطلاعات و ایجاد سامانه های نظارتی آماری و هوشمند به عنوان چراغ راهی یاد کرد که می تواند به فعالان، صاحب نظران و مدیران صنعت بیمه کمک می کند تا برنامه های آتی صنعت بیمه را بر اساس آن تنظیم کنند.

گفتنی است چهارمین گردهمایی معاونین فنی و مدیران فناوری اطلاعات شرکتهای بیمه به مدت دو روز در جزیره کیش برگزار می شود.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار لزوم توجه جدی به الکترونیکی کردن آمارها برای کنترل اطلاعات وزیر صنعت از تولید خودروهای برقی در سال‌های آتی خبر داد بهزاد محمدی: مشعل‌های ۶ میدان مشترک با راه‌اندازی NGL3200 خاموش می‌شود بورس صعودی شروع کردولی صعودی نماند رکورد تولید و فروش داخلی PET در صنعت پتروشیمی شکسته شد پتروشیمی جم در مسیر شفافیت بیشتر با استقرار نظام حاکمیت شرکتی آمادگي ايران خودرو براي توليد روزانه 400 دستگاه خودرو دوگانه سوز کاهش ۵ درصدی واردات کشور نصب یک باجه مجازی پستی بر روی تلفن همراه توزیع مرسولات فروشگاه اینترنتی سنجه كیش و صندوق امداد ولایت توسط پست مدیرعامل از منطقه پستی جنوب غرب تهران بازدید كرد ​برقي سازي خودروهاي سنگين رفتارهایی ساده که در کشورهای دیگر بی ادبی محسوب میشود در قرعه‌کشی مسابقات کشتی از فناوری بلاکچین استفاده خواهد شد ​پيمايش 4500 كيلومتر با كمترين نياز به راننده باید فرهنگ همکاری علمی در کشور نهادینه شود برای کاهش تب بازار باید ماندگاری کالا در گمرکات به حداقل برسد افت 47 واحدی شاخص بورس تهران بعد از رکوردشکنی‌های اخیر فرسایش خاک در ایران هشت برابر استاندارد جهانی است سخنان رییس سازمان استاندارد در برنامه تلویزیونی متن و حاشیه پرطرفدارترین ها طرح دو فوریتی الزام دسترسی به خدمات اینترنت به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پیش‌بینی۱۴ میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی در بودجه 99 پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق تسهیلات بلاعوض برای دوگانه سوز کردن وانت بار و مسافربر شخصی تحقق اهداف شورای حکام آب، مستلزم همکاری همه اعضا افت ۱۵ درصدی قیمت برنج خارجی مذاکره وزیر اقتصاد قرقیزستان برای ایجاد کانال مالی دو طرف تصویب توافق شورای حکام برای دور سوم تا سال ۲۰۲۴ ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد برای توليد نفت از حق ملت ایران نمی‌گذریم نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۳ آذر قیمت روز خودرو در ۱۴ آذر فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت فهرست بنگاه‌های مشکل‌دار به وزارت صنعت ارائه شد صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا

با توجه به همزمانی اجلاس ایران و آفریقا و برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو 2024، تهران از پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 میزبان تعداد زیادی از مقامات اقتصادی خصوصی و دولتی 35 کشور آفریقایی است. اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا در شرایطی آغاز می‌شود که به دعوت دولت جمهوری اسلامی ایران، مقامات پرشماری از 35 کشور آفریقایی به ایران آمده‌اند و قرار است در 12 زمینه مختلف از جمله صنعت، معدن، نفت و گاز و پتروشیمی، برق و انرژی، گردشگری، بانک، عمران و شهرسازی، فناوری اطلاعات و... مبادلات بین طرفین تسهیل شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777، به دنبال همکاری بین‌المللی

با توجه به زمینه‌های متنوع در راستای همکاری تجاری بین ایران و 35 کشور آفریقایی در زمینه‌های سرمایه‌گذاری و صادرات و واردات، نمایندگی مدیران خودرو 777 نیز فرصت را مغتنم شمرده و در نمایشگاه جنبی این اجلاس واقع در سازمان مدیریت صنعتی حضور می‌یابد. از جمعه هفتم تا دهم اردیبهشت در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی، غرفه مدیران خودرو 777 پذیرای گروه‌های تجاری و مقامات آفریقایی و همچنین نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی کشوری خواهد بود که تمایل به آشنایی بیشتر با صنعت و تجارت خودرو در ایران دارند.

غرفه مدیران خودرو 777 در این رویداد، یکی از بهترین و جدیدترین محصولات خود یعنی اکستریم VX را به نمایش گذاشته و کارشناسان فروش و طرح جایگزینی خودرو از این نمایندگی نیز آماده پاسخگویی به مهمانان این برنامه خواهند بود. مدیران خودرو به عنوان ویترین جذاب صنعت ساخت و مونتاژ خودرو در ایران، قطعا یکی از جذاب‌ترین غرفه‌های این نمایشگاه خواهد بود و برای نخستین بار است که یک نماینده از صنعت خودرو در این نمایشگاه حاضر می‌شود.

نمایندگی مدیران خودرو 777 هم‌اکنون با 5 شعبه در استان تهران و البرز آماده ارائه تمام خدمات از مرحله ثبت نام تا فروش نقدی و فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو و خدمات پس از فروش و جایگزینی خودروهای نو به جای کارکرده است. همچنین خدمات فروش نمایندگی مدیران خودرو 777، هفت روز هفته از طریق 4 کارشو و شوروم برای برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم نیز در دسترس مشتریان است.

کد خبر 847453

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی