Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۹ که اوایل هفته جاری از سوی رئیس جمهور تقدیم مجلس شد برای کمیته ملی المپیک بودجه ۳۰ میلیارد تومانی ویژه بازی های المپیک توکیو پیش بینی شده است.

کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در همین رابطه حتی برنامه ریزی این کمیته برای چگونگی هزینه کرد این بودجه را هم تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال وی امروز در گفتگویی که با روابط عمومی کمیته ملی المپیک داشت، تخصیص بودجه ای با این رقم را تکذیب کرده است.

سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در این زمینه گفت: ۲ ردیف متفرقه بودجه کمیته ملی المپیک در سال جاری (۱۳۹۸) ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون  و ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است و در جدول بودجه سال ۱۳۹۹ هم دو ردیف بودجه متفرقه مانند سال ۱۳۹۸ وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از ردیف های متفرقه کمیته در سال جاری ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که در سال ۱۳۹۹ این رقم به ۳۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که آنهم برای حمایت از فعالیت های المپیکی با توجه به افزایش قیمت ها و هزینه های آماده سازی تیم ها  و اعزام ها مبلغ بالایی نیست.

سعیدی تاکید کرد: بودجه کمیته پارالمپیک از ۱۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵ به ۳۴میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۹۹ رسیده است. این رقم افزایش سه برابری را نشان می دهد که البته این افزایش بودجه حق مسلم جامعه ورزشی جانبازان و معلولان و پارالمپیک است و انتظار می رود دولت و مجلس محترم در راستای تحقق اهداف پارالمپیک بودجه کامل را در اختیار آنها قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، به نظر می رسد صحبت های کیکاووس سعیدی در واکنش به اظهارات مطرح از سوی هادی رضایی دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک باشد که نسبت به نادیده گرفته شدن این کمیته برای بهره مندی از بودجه اختصاصی ویژه بازی های پارالمپیک انتقاد کرده بود.

کد خبر 4795216 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی کمیته ملی المپیک کمیته ملی پارالمپیک هادی رضایی لایحه بودجه المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور والیبال وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت