Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قربانعلی شیرزاد در جمع مدیران و معاونان این اداره کل فعال شدن ۹۵ درصد از پروژه‌های آموزشی استان را نشانه فضای تعامل مدیرکل آموزش و پرورش و مدیران شهرستان‌ها و مناطق مازندران با اداره کل نوسازی عنوان کرد.

وی با اشاره به ضرورت رعایت استانداردها گفت: نوسازی حتماً باید در همه ساخت و سازها حضور داشته باشد و تمام مراحل ساخت و ساز باید با نظارت کامل نوسازی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران همچنین به موضوع جمع‌آوری بخاری‌های غیراستاندارد اشاره و افزود: در بحث ایمن‌سازی سیستم گرمایشی مدارس از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۸۸ میلیارد تومان هزینه شد و در همین راستا ۱۰ هزار سیستم گرمایشی مدارس ایمن‌سازی شد.  

شیرزاد ادامه داد: علاوه بر این ۱۶۷ کلاس هنوز از بخاری نفتی برای گرمایش استفاده می‌کنند، زیرا این مدارس در مناطق کوهستانی و دور دست قرار دارند است که هنوز به گاز دسترسی ندارند و ما نیز به دنبال جایگزینی آن با رادیاتورهای برقی و سیستم هوای کوره گرم هستیم.  

وی همچنین باتوجه به این‌که در برخی روستاها نیز گازرسانی انجام و حتی علمک‌ها نصب شد اما هنوز گاز مدرسه وصل نشد، از مدیران و روسای شهرستان‌ها و مناطق خواست تلاش کنند کنتور سریعتر وصل شود و گاز به‌عنوان یک منبع سوخت سالم به این مدارس برسد تا از وقوع اتفاقات بد جلوگیری شود.

شیرزاد با بیان اینکه بخش عمده مشکلات در بخش تعمیر و تجهیز مدارس به اعتبارات استانی مربوط است، گفت: مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق باید با فرمانداران به‌عنوان رییس شورای آموزش و پرورش تعامل سازنده داشته باشند زیرا تخصیص ۱۵ درصد اعتبارات شهرستان‌ها، در اختیار فرمانداران است.

وی افزود: در جشنواره مجمع خیران امسال، تعهد خیران مازندران، رشد ۷۷ درصدی داشت و رتبه مازندران در بین استان‌های کشور ۱۳ است اما اگر براساس جمعیت استان این ارزیابی انجام شود، رتبه ما هفتم است.

چهار هزار مدرسه با ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در استان مازندران فعالیت دارد.

کد خبر 469567 برچسب‌ها استان مازندران نفت سوخت وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس روستا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مدارس روستا استان مازندران نفت سوخت وزارت آموزش و پرورش مدرسه و مدارس روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کلاس دانش افزایی کشتی به همت هیئت کشتی استان مازندران و با حضور مربیان استان به مدرسی دکتر بهمن میرزایی مدرس اتحادیه جهانی کشتی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه در شهر محمودآباد برگزار شد.


رئیس هیئت کشتی استان مازندران در این کلاس گفت: طبق برنامه و وعده هیات کشتی استان اهم فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۳ بر محور آموزش استوار است و از هیچ تلاشی برای تقویت و کیفیت قوه فنی کشتی استان دریغ نخواهیم کرد.


شایگان تصریح کرد: کلاین کلاس‌ها در نوبت‌های مختلف و در نواحی شرق و غرب مازندران هم برگزار می‌شود تا همه مربیان امکان حضور را بیابند.

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند