Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از کمیته امداد اردبیل، حامد رضایی عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری اردوی «منتظران خورشید» که با حضور ۱۰۰ نفر از دختران و پسران تحت حمایت در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر کمیته امداد استان اردبیل برگزار شد، عنوان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری اردوی «منتظران خورشید» تقویت و تعمیق باورهای دینی و مذهبی در بین نوجوانان و جوانان تحت حمایت است تا آنها از هرگونه آسیب‌های اجتماعی مصون بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی در رأس برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، بیان کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی از جمله مهم‌ترین وظایف کمیته امداد برای توانمندسازی فکری و فرهنگی این گروه است که تلاش داریم در این زمینه گام‌های موثرتری را برداریم.

رضایی با بیان اینکه توجه به انس با قرآن در بین خانوار تحت حمایت از دیگر برنامه‌هایی است که مدنظر امدادگران کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، افزود: با ترویج فرهنگ انس با قرآن و معنویت می‌کوشیم فرزندان خانوار تحت حمایت توجه بیشتری به ضرورت این دستور دینی داشته باشند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه مبنای برگزاری و نامگذاری اردوی «منتظران خورشید» بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، گفت: نوجوانان و جوانان، مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند که کمیته امداد استان اردبیل نیز با اجرای برنامه‌های مختلف درصدد تبیین این مهم در بین مددجویان است.

وی با بیان اینکه در کنار کارگاه‌های قرآنی، عقیدتی و تأثیرات نماز، برنامه‌هایی در خصوص سواد فضای مجازی نیز برای دانش‌آموزان تحت حمایت در نظر گرفته شده است، افزود: لزوم مراقبت از نوجوانان و جوانان در فضای مجازی همواره مورد تأکید است تا از بروز هرگونه آسیب در بین آنها پیشگیری شود.

رضایی با اشاره به اینکه بهره‌مندی خانوار تحت حمایت از برنامه‌های فرهنگی مسیر توانمندسازی آنهارا هموار می‌کند، بیان کرد: ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان موجب می‌شود تا آنها به خوبی در مسیر خوداتکایی قرار گرفته و به استقلال اقتصادی دست یابند.

کد خبر 4795462

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب قرآن کمیته امداد اردبیل کمک به نیازمندان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود