Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@09:25:53 GMT

امکانات آموزشی استان سمنان محدود است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۸۵۰

امکانات آموزشی استان سمنان محدود است

استاندار سمنان با اشاره به وضعیت استان از نظر فضای آموزشی گفت: امکانات آموزشی ‌سمنان محدود و ناکافی است. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور که در محل فرمانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: کیفیت حوزه آموزش استان سمنان در سطح قابل‌قبول و خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علیرغم وضعیت مطلوب فضای آموزشی استان سمنان؛ اما امکانات این استان به لحاظ آموزشی کافی و مناسب نیست.

مشهد مقدس| طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل در مدارس استان اجرایی شده است112 مدرسه کردستان همچنان «غیراستاندارد» است

استاندار سمنان تأکید کرد: باید راهکارهای عملی برای ارتقای حوزه آموزشی استان سمنان به لحاظ کیفی و کمی و تجهیز امکانات موردنیاز در این حوزه اتخاذ شود.

آشناگر با بیان اینکه برای تحقق اهداف سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در استان سمنان بسترها و زیرساخت‌های لازم وجود دارد، عنوان کرد: باید مقاوم‌سازی و احیای مدارس تخریبی استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع رانش زمین در منطقه کالپوش در اوایل سال 98 اشاره کرد و گفت: رانش زمین سبب شد مدارس روستای حسین‌آباد کالپوش دچار آسیب و تخریب شوند.

آشناگر عنوان کرد: رفع مشکلات فیزیکی مدارس حسین‌آباد و ساخت مدارس باکیفیت در منطقه کالپوش نیاز به حمایت سازمان نوسازی مدارس کشور دارد.

انتهای پیام/363/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر