Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار استان اردبیل گفت: طرح احداث مجدد بناهای مسکونی روستایی در استان آغاز شده و 20هزار واحد مسکونی روستایی استان اردبیل تا سال 1400 تجدید بنا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعدازظهر امروز در جلسه بیمه بازرگانی استان که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی روستایی شامل طرح احداث مجدد بناهای روستایی شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی تا سال ۱۴۰۰ در این طرح شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بیش از یک ماه و نیم گذشته این طرح ویژه در استان عملیاتی شد و تا به امروز ۸ هزار متقاضی روستایی در این طرح اقدام به ثبت‌نام کرده و ۲ هزار و پانصد مورد در مرحله وام گیری هستند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: از مزایای این طرح می‌توان به ساخت یک بنای محکم و مناسب برای روستاییان و اشتغال‌زایی در حوزه ساختمانی استان اشاره کرد.

وی بیان کرد: باتوجه به فرسودگی و گذشت بیش از ۴۰ سال از ساخت خانه‌های روستایی استان و احتمال خسارت‌هایی که در بلایای طبیعی به این واحدهای روستایی وارد شود طرحی مبنی بر احداث مجدد بناهای مسکونی روستایی در استان اجرا شد و سال گذشته ۷۰۰ واحد روستایی در سطح استان احداث مجدد بنا شدند.

بهنام‌جو تصریح کرد: باید با همکاری کلیه دستگاها فرهنگ بیمه در سطح جامعه به شکل کامل گسترده شود که در مواقعی مانند بلایای طبیعی شخص بتواند از بیمه خود به شکل مناسبی بهره‌مند شود و ضریب نفوذ بیمه در استان میانگین کشوری دارد که با طرح و برنامه‌ریزی‌های جامع باید ضریب نفوذ بیمه در استان افزایش یابد.

انتهای پیام/3463/720

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل واحد مسکونی بیمه جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مادران غیرشاغل روستایی و عشایر که فرزند سوم یا بیشترشان متولد سال ۱۳۹۶ به بعد باشد، تا پایان اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی roostaa.ir ثبت‌نام کنند.
هادی بهداد افزود: حق بیمه مادران غیرشاغل روستایی و عشایری به همت دولت پرداخت خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق موسسات کارگزاری یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق ثبت نام کنند.
او ادامه داد: این اقدام در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • احداث ۱۳۴ کیلومتر راه روستایی در کردستان
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است