Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حبیبی گفت: اجرای طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور در جاده ها برنامه ریزی شده و به اجرا در می آید و آتش نشانی، هلال احمر، راهداری و ... نیز در آن همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار سرتیپ دوم «رهام بخش حبیبی» امروز (چهارشنبه 20 آذر)  در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی و ترافیکی ویژه زمستان ۹۸، گفت: با توجه به لزوم تامین ایمنی لازم در جاده‌های استان با فرا رسیدن فصل زمستان، دستگاه های فارس برای این مهم همکاری مطلوبی در پیش گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: به منظور اجرای طرح انتظامی و ترافیکی زمستانه، گشت‌های هدفمند پلیس و سایر دستگاه های امدادی در جاده های استان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ترافیکی و انتظامی زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور در جاده ها برنامه ریزی شده و به اجرا در می آید و آتش نشانی، هلال احمر، راهداری و ... نیز در آن همکاری دارند.

سردار حبیبی با  تاکید بر موقعیت جغرافیایی فارس عنوان کرد: با توجه به موقعیت ویژه استان و حجم تردد بالا از جاده های استان تامین ایمنی و تمهیدات لازم در فصل زمستان در این جاده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی از مشارکت بیش از 600 نیروی پلیس در طرح انتظامی و ترافیکی زمستانه در فارس خبر داد و اعلام کرد: برای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح، خودروهای ویژه در اختیار پلیس راه استان قرار داده شده است.

سردار حبیبی در این مراسم همچنین بر اهمیت مشارکت مردم و رانندگان برای تردد ایمن تر در جاده ها برای هر چه بهتر به اجرا در آمدن طرح ترافیک زمستانه تاکید کرد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد قرآن بودجه انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ترافیک زمستانه فرمانده نیروی انتظامی فارس راهداری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سردار رهام بخش حبیبی چهارشنبه گفت: در دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف طلاجات در منزل منجر به قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

حبیبی تصریح کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل و همدستش که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرمبید و آباده نیز اقرار کردند.

وی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مال خران نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طالجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران