Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@13:06:52 GMT

واکنش سلحشوری به ماجرای استراماچونی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۴۳۷۶

واکنش سلحشوری به ماجرای استراماچونی

یک نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به رفتن مربی استقلال از ایران، خواهان شفاف‌سازی وزارت ورزش در این باره شد.

به گزارش ایرنا پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روز چهارشنبه، در پیام توئیتری خود درباره رفتن آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال نوشت: «رفتن استراماچونی از استقلال، بدلیل تحریم های اعمال شده علیه ایران در انتقال پول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پول‌های واریز شده برای ایشان، به مثابه پولشویی بلوکه می‌شد. وظیفه وزیر ورزش، اطلاع‌رسانی شفاف در این‌باره بود. محض اطلاع منتقدان، هنگام رأی اعتماد دولت دوازدهم برای آقای سلطانی‌فر صحبت نکردم.»

علیرضا رحیمی نماینده مجلس نیز روز سه شنبه در این باره در پیامی تویتری نوشت: «دیروز آقای عراقچی در جلسه کمیسیون عمران مجلس در بیان محدودیت تبادل مالی، گفت که سه نوبت از سه مبدا تلاش شد طلب آقای استراماچونی به حسابش در ایتالیا واریز شود که هر سه اقدام ناموفق بود و بانک ایتالیایی حساس شده و طبق ضوابط FATF حساب بانکی وی را به ظن پولشوئی مسدود کرده است.»

سرمربی ایتالیایی استقلال پس از دریافت نکردن مطالباتش، ایران را ترک و قراردادش با استقلال را فسخ کرد. استراماچونی در مصاحبه با روزنامه های ایتالیایی از بلوکه شدن حسابش در ایتالیا خبر داده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002wvJ

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سلحشوری استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس